Pages Of My Blog

17 april 2013

MamaRazzi 2 mini album

Mini albums often take me a lot of time, so unfortunately I can't make them very often. But when I have the time to make one, I really, really enjoy that! 
As soon as I received the photos of my niece Angela, I found they certainly deserved a mini album. The Mamarazzi 2 collection from Bo Bunny was just perfect for these awesome photos. 

Mini albums kosten me altijd vrij veel tijd, dus maak ik ze niet heel vaak. Maar als ik de tijd heb om er één te maken, dan geniet ik daar des te meer van! 
Zodra ik de foto's van mijn nichtje Angela zag, wist ik wat ik daarmee wilde doen. De Mamarazzi 2 collectie van Bo Bunny paste er perfect bij! Het resultaat was dit Mamarazzi mini album.  

 Bo Bunny supply list:
Mini album: Mama-Razzi 2
Patterned Paper: Oh Snap, Photo Booth, Tripod/ Mama-Razzi 2
6 x 6 Paper Pad: Mama-Razzi 2
Chipboard: Mama-Razzi 2 Layered Chipboard, Mama-Razzi 2 12x12" Chipboard
Stickers: Mama-Razzi 2 Combo Sticker, Mama-Razzi 2 Dimensional Stickers
Stamps: Mama-Razzi 2
Noteworthy: Mama-Razzi 2
Rub-ons: Mama-Razzi 2

Be prepared for a whole lot of photos... lol! 

Dan komt er nu een kleine overload aan foto's van de pagina's in het mini album...







Thank you so much for your visit! I hope you're having a wonderful week!

Heel erg bedankt voor je bezoekje! Ik hoop dat jullie een heerlijke, zonnige week hebben!

18 opmerkingen:

  1. Jeetje Romy, dit album is gaaf zeg !!! Wat een schitterende papier-collectie is dit ! Prachtige foto's ook van je nichtje.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dit is wel heeeeel erg mooi, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mini-album is dat geworden!! Super gaaf papier heb je ervoor gebruikt!! En die foto's van je nichtje zijn ook al zo schitterend!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow, this mini looks wonderful.. the papers are perfect for the trendy photos, lots to look at too! love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's zeg van je nichtje. Het mini album wat je ervan hebt gemaakt is ook erg mooi!
    ~Liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al ben ik niet zo van de mini albums, deze is wel helemaal super hoor! Wat een werk ook weer! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig gemaakt Romy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig geworden Romy super gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moet je maar vaker doen, een mini maken! Hij is echt mooi geworden! Je nichtje zal hem prachtig vinden! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eeeek! This mini is TOO cute for words, Romy!!! I am wishing now that I would have picked up more of this beautiful collection...Oh well. I must see if I can somehow makeshift using the new and older mamarazzi lines, because I love this idea way too much to pass it up! Thanks so much for sharing! p.s. Thank you for all the love on my blog! Sending big hugs your way!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yoozer this book is THE WINNER, fantastic book of your gorgeous, thanks for spreading your inspiration sweety..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow this is amazing Romy!! I just love this mini album!! it looks fabulous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What an awesome mini album, Romy!! WOnderful layers and details on each and every page!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I doooo looooove this :-D
    What a fabulous album. It was well worth all the time and effort!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh suuuuuuuuuuuper Romy!!!! Wat een super gaaf album! Daar is je nichtje vast heel blij mee! En die lijn vind ik ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!