Pages Of My Blog

21 april 2014

I made it!! Graphic 45 2014 Design Team

Hi!
I hope you have had a wonderful Easter. I had a wonderful Easter weekend and spend it mainly with my family and boyfriend. And my weekend also ended in the best way possible, because I received some really happy news today...

Hoi! 
Ik hoop dat jullie een fijne Pasen hebben gehad. Mijn Paasweekend was heerlijk! Gisteren hebben we de verjaardag van mijn oma gevierd en vandaag had ik een paasbrunch bij mijn vriend en schoonfamilie. 
En het paasweekend kreeg nog een leuk staartje, omdat ik vanmiddag wel heel gaaf nieuws kreeg...


That's right! I made the Graphic 45 design team for 2014! So excited about that!
Graphic 45 is the scrapbook manufacturer that is very close to my heart and their products are always a delight to work with. So I'm beyond honoured to get to design for this amazing company for another year and that I get to be on this team together with 15 amazing artists! 

Ik ben namelijk één van de nieuwe design team leden voor Graphic 45 in 2014! Zo gaaf!
Graphic 45 heeft in de loop der jaren een speciaal plekje in mijn 'scrapbook-hart' gekregen. Hun producten zijn altijd een feestje om mee te werken! Ik was dan ook dolblij toen ik vandaag mijn naam in de aankondiging zag staan, tussen de namen van 15 heel getalenteerde scrappers. 

This is the video that I send in for  my design team application. My boyfriend was really sweet and offered to shot and edit the video for me. I suck at video editing, but he is really good at it!

Dit is de video die ik had ingestuurd voor mijn DT-sollicitatie. Zelf ben ik helaas niet bepaald handig met de videocamera. Maar mijn vriend is dat wel en hij was zo lief om de video te maken en te bewerken. 


You can check out the full DT announcement here, if you like.
Thank you so much for stopping by!
Hugs!

Je kunt hier de hele aankondiging vinden. Daar kun je ook zien wie er nog meer in het design team zitten.
Heel erg bedankt voor je bezoekje!
Geniet nog even van deze maandagavond! 

12 opmerkingen:

  1. Heel hartelijk gefeliciteerd ! Zeer terecht dat je weer DT-lid bent !
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Romy, er waren al veel prachtige werkstukken van je te zien afgelopen jaar en ik ben heel benieuwd wat je in de komende maanden gaat bedenken!
    groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Romy en ik vind jou ook een heel getalenteerde scrapster dus voor mij hoor je prima thuis in dat rijtje. Geweldig hoor en ik hoop weer van vele mooie creaties te mogen genieten. Ik ben weg van jouw stijl. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations, Romy! I am so happy you made the team! I tried to view your video, but nothing comes on.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah well done Romy, I look forward to seeing what you create with these wonderful collections!! congrats!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooooooooooo hoooooooooooooo!! CONGRATS!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat verbaast mij niet, jij hoort gewoon in dat team! Van harte Romy en ik wens je veel plezier tijdens het werken met de mooie producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woo hoo! I am so happy for you! I KNEW you would make it of course......
    BIG CONGRATS!! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Romy! Helemaal terecht! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!!!! Ik wist t wel!! Echt hartstikke leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd lieve meis, je hebt het zo verdiend!!!! Heel veel succes en inspiratie toegewenst! Wat zullen wij weer met z'n allen van jouw creaties gaan genieten! Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!