Pages Of My Blog

24 oktober 2014

Wanderlust with Bo Bunny 'Souvenir'

Hi!
How has your week been so far? Mine has been really busy, as it's the last week of the first period of this study year. That means I'm fighting against a few deadlines, working hard to finish up my assignments on time. Fortunately, this week is almost over and I'm really looking forward to a relaxing weekend! 
Anyhow, since this is a scrapbook blog, I will not bore you with my daily life anymore ;) Today I have a new lay-out to share that  I made for the Bo Bunny Facebook page. Do you already like Bo Bunny on Facebook? Every day new inspirational creations are posted on the Facebook page, so it's definitely worth a visit!

Hoi!
Hoe is jullie weekend tot nu toe geweest? Mijn week is vooral razend druk, want de eerste periode van dit jaar op de universiteit komt deze week ten einde. Dat betekent dat ik nog even tegen deadlines moet vechten en hard moet werken om mijn opdrachten op tijd te kunnen afronden. Gelukkig duurt de week niet heel lang meer; ik zie nu al uit naar een heerlijk rustgevend weekend!
Anyway, omdat dit een scrapbookblog is, zal ik jullie niet verder vervelen met mijn studentenbestaan ;) Ik wil namelijk ook graag een lay-out laten zien die ik heb gemaakt voor de Bo Bunny Facebook pagina. Ken je Bo Bunny's Facebookpagina al en like je hem al? Er worden elke dag wel nieuwe inspirerende creaties op geplaatst, dus het is zeker een kijkje waard!


Bo Bunny Supply List:
Patterned Papers: Souvenir, Destination, Navigation, On Board, Vacation/ Souvenir
Chipboard: Souvenir Layered Chipboard
Noteworthy: Souvenir
Doilies: 6in. Medium Doilies
Stamps: Large Stamps Stitches 
Double Dot Ink: Licorice
Wood Shapes: Clockworks 

On the left and right side of my lay-out I added several cut out compasses. I adhered them with foamtape to make them stand out more.

Aan de linker- en rechterkant van mijn lay-out heb ik een aantal uitgeknipte kompassen toegevoegd. Ik heb ze met foamtape bevestigd, zodat ze meer zouden opvallen. 


I also framed my photo with the beautiful wood clock from the Wood Shapes Clockworks packaging. I just love these wood shapes and the clock appeared to make the perfect frame for my photo.

Ook heb ik de  prachtige houten klok van Bo Bunny gebruikt uit de Wood Shapes Clockworks verpakking. Ik vond de houten figuren zo mooi en vond dat de klok een perfect frame voor mijn foto was.


Thanks so much for your visit!
Don't forget to stop by on the Bo Bunny Facebook for more inspiration!
Also check out the Bo Bunny blog for even more wonderful projects!
Have a great weekend!

Dankjewel voor je bezoekje! 
Vergeet niet om een kijkje te nemen op de Bo Bunny Facebook pagina voor meer inspiratie. 
Kijk ook eens op het Bo Bunny blog voor meer mooie creaties!
Alvast een fijn weekend!

9 opmerkingen:

  1. Gorgeous!! I loveeeeeeee the colors, the doilies and the birds!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan! Het is net wat anders dan we van je gewend zijn, maar bog steeds helemaal 'Romy'. Het 'anders' zit volgens mij vooral in de ronde vlakken die je nu veelvuldig hebt gebruikt. Dat oranje maakt het een heel fleurig geheel. Succes met je deadlines en afronding van de eerste periode!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super leuk romy! Gaaf met die banners en de schattige vogeltjes. En heerlijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous Romy! I love the colour combo and the amazing details.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knappe LO, jij weet altijd zo goed om te gaan met deze toch best aanwezige kleuren, zonder dat dat het too much wordt! Heel gaaf, Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful layout, Romy! Love how you used the compasses and the banner.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Romy, neat and layered and love that punched edge and fussy cut compasses!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi vrolijk lootje heb je weer gemaakt Romy!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!