Pages Of My Blog

26 januari 2015

Pink & Sweet for Bo Bunny

I'm still in the pink mood and would love to show you another pink lay-out today. 
This lay-out features the absolutely gorgeous "Primrose" collection from Bo Bunny. I just love these papers, especially the sheets with the lovely butterflies printed on them.
I dedicated this lay-out to my parents, because they always support me 100%. 

Ik ben nog even in mijn roze bui blijven hangen en heb ook vandaag weer een roze lay-out te laten zien. Op deze lay-out gebruikte ik de schitterende "Primrose" collectie van Bo Bunny. Wat een geweldig papier is het toch! Ik vind vooral de mooie vlindertjes in deze lijn helemaal te gek. 
Deze lay-out heb ik opgedragen aan mijn ouders, omdat zij altijd 100% achter mij staan. 


Bo Bunny Supply List:
Patterned Papers: Primrose
Chipboard: Primrose Layered Chipboard, Primrose Chipboard
Noteworthy: Primrose
Doilies: 6.5in Medium Doilies 

I hope you liked my project!
Thank you so much for stopping by!

Ik hoop dat jullie mijn roze creaties nog niet zat zijn! ;)
Dankjewel voor je bezoekje aan mijn blog!

10 opmerkingen:

  1. I love the soft beauty of this layout! So pretty, Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sooooooo gorgeous! I love love love the colors and the big doily!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie lo zeg!!!! En wat een mooi gebaar naar je ouders toe! Enne, ik ben je roze nog niet zat, heerlijk juist!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are amongst my favourite papers too! This layout I'd absolutely gorgeous! So pretty,and full,of love!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Roze is mooi en zeker voor een LO als deze. Prachtig! Dat frame om de foto staat super, een blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Romy, wat een lieve manier om je ouders te laten weten dat je heel blij met ze bent. Het is een hele mooie warme en lieve LO geworden. Helemaal top...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!! Wat een heerlijke zachte kleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I am loving this! The colours are so yummy and tyhe desighn so beautiful. That frame is one of my fave chippies and I have been hoarding it,... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, wat een heerlijke layout met al dat roze (ik hou er van!!).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh WOW! this one's REALLY seriously pretty! the cluster at the bottom and the layers around/over the photo - oh là là! xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!