Pages Of My Blog

30 mei 2015

Two Vintage Cards

Hi!
I am just about to head to bed while I am writing this blogpost, so it will be a quickie for today ;) 
I am still a bit behind with showing you some projects that were recently published in Dutch magazines. For example, I had a publication with a few Scrapberry's cards in the magazine 'Hobby Handig' some time ago. In this blogpost I would like to show you two cards that I made for this publication with the gorgeous 'Mechanical Illusions' collection.

Hoi!
Op het moment dat ik deze blogpost schrijf, sta ik op het punt om naar bed te gaan. Maar voordat ik dat doe, wilde ik nog even snel deze blogpost afmaken. Ik loop namelijk nog een beetje achter met het online plaatsen van een aantal projectjes die recentelijk zijn gepubliceerd in tijdschriften. Zo maakte ik een tijdje geleden een aantal Scrapberry's kaarten voor de Hobby Handig. Hierbij alvast twee van de kaartjes die ik heb gemaakt met de prachtige 'Mechanical Illusions' collectie.



My first card has a vintage and masculine look. I am usually more a girly kind of girl, so it happens quite often that I am in need of some more masculine cards. I think this card might come in handy in those cases :)

Mijn eerste kaartje heeft een vintage en wat stoerdere uitstraling. Normaal houd ik meer van echte meisjesachtige creaties, met als gevolg dat ik altijd een gebrek heb aan kaarten voor mannen. Dit kaartje komt in dat geval goed van pas :) 


The second card that I made was for my grandparents' 50th wedding anniversary. I actually did not realize that I used a French text on it until I gave it to my grandparents. They do not speak any languages other than Dutch, so I first had to translate it before they knew what their card actually said ;) Oops! 

Dit tweede kaartje (of beter gezegd: tag) maakte ik voor het 50-jarig huwelijksfeest van mijn opa en oma. Ik vergat alleen dat mijn opa en oma helemaal geen Frans spreken. De tekst 'Toi et moi' bleek dan ook niet zo handig...ik moest hem eerst even vertalen voordat ze wisten wat ik eigenlijk op hun kaart had gezet ;) Oeps!

Thank you so much for stopping by!
Have a wonderful day!

Dankjewel voor het langskomen op mijn blog!
Geniet van het weekend!

5 opmerkingen:

  1. French is my language, so I like to see it on your card. Beautiful card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card and tag, love the neat design! Well done on being published too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze hebben zeker een mooie stoere uitstraling en je grootouders zullen het vast niet eg gevonden hebben dat je een Franse tekst gebruikte, zo mooi die tag! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your card and tag, Romy, as well as the vintage look to each one.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are gorgeous! LOVING the doilies!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!