Pages Of My Blog

07 januari 2016

Two Cards (Riddersholm Design & ScrapBerry's)

Hi!
I hope your week has been great so far. One of the things I love about January is that I can finally start making cards with non-Christmas themed papers again ;) 
Today I would like to show you two cards I have recently made. 

I made this first card for the Riddersholm Design blog to feature their gorgeous "Newport" collection. I just love the romantic look of these papers. 

Hoi!
Ik hoop dat jullie tot nu toe een fijne week hebben gehad, ondanks het kille en gure weer. Een van de dingen die ik leuk vind aan januari is dat ik eindelijk weer eens andere kaarten dan kerstkaarten kan maken. En dat is wat ik deze week heb gedaan! Vandaag kan ik dan ook twee lente-achtige kaartjes laten zien. 

De eerste kaart maakte ik voor het Riddersholm Design blog met hun prachtige "Newport" collectie. Wat is dit toch een mooie romantische papierlijn!


On this close-up photo you can better see all the layering that I did. 

Op onderstaande foto kun je de verschillende laagjes beter zien.


The second card is one I made for ScrapBerry's with their absolutely adorable "My Little Star" collection and resin embellishments.

Het tweede kaartje maakte ik voor ScrapBerry's met hun lieve "My Little Star" lijn en bijpassende resin figuurtjes.


This card is based upon the current sketch over at the Mojo Monday blog.

Deze kaart is gebaseerd op de huidige sketch op het Mojo Monday blog.




Thank you for stopping by!
Enjoy your day!

Dankjewel voor je bezoekje! 
Ik wens jullie alvast een fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Oh, what pretty cards, Romy! I love that circle set die on the second card.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are gorgeous!! LOVING the pearls!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These cards are lovely! Fabulous layers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echte Romy-kaartjes! Heel mooi! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zoals alle laagjes samenkomen tot een heel mooi geheel! Ook het babykaartje is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!