Pages Of My Blog

02 februari 2016

Love Lay-Out for Sizzix

Hi!
Today I would like to show you my latest layout for the Sizzix blog
I made a Valentine's Day - themed layout about my parents, using several Sizzix dies. Here's a little sneak peek of it.
Would you like to see more of it? Then follow the link below.

Hoi!
Vandaag wil ik graag mijn meest recente Sizzix lay-out met jullie delen.
Ik maakte deze liefdeslayout met een foto van mijn ouders met diverse mallen van Sizzix. Hierbij alvast een sneak peek.
Wil je meer zien van mijn lay-out? Klik dan op onderstaande link.

Sizzix supplies:
Tim Holtz Postage Stamp Frame Die 

5 opmerkingen:

  1. Beautiful layout about your parents, Romy! I'm sure they love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This looks lovely, off to check it out...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat passen de kleuren van je LO goed bij de kleuren van de foto, heel mooi Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, this looks beautiful! Love the colors and photo! And adore your clustering of tags!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!