Pages Of My Blog

06 maart 2016

Two Riddersholm Design Cards

Hi!
How has your weekend been? I hope you enjoyed some time off. I definitely did and spend two days behind my scrapbook desk. Loved it! 
Today I would like to show you two cards I made some time ago for the Riddersholm Design blog. I love their shabby chic and vintage-inspired papers so much. 

Hoi!
Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad. Ik in ieder geval wel! Ik heb twee dagen heerlijk achter mijn scraptafel doorgebracht. 
Vandaag heb ik dan ook weer twee nieuwe creaties te laten zien. Het zijn dit keer twee kaartjes die ik maakte voor het Riddersholm Design blog. Wat is hun papier toch mooi en fijn om mee te werken!


For my first card I combined different brown and beige papers to create a vintage look. I also cut out a lovely butterfly from one of the papers and used it as a central element on my card.

Op mijn eerste kaart werkte ik met papier in mooie bruintinten om een vintage uitstraling te creëren. Ik knipte ook een vlinder uit een van de vellen papier en gebruikte deze als centraal element op mijn kaart.


My second card features the gorgeous Newport collection, which consists of several beautiful pink sheets of paper. I tried to create a rustic look on my card with these lovely pink tones. 

Mijn tweede kaart laat de mooie Newport collectie zien, die onder andere uit een aantal mooie roze vellen bestaat. Ik besloot een rustiek kaartje te maken door een aantal van deze roze vellen te combineren.


Again, the beautiful butterflies were cut out from the papers. I just love the fact that Riddersholm papers always allow for lots of fussy cutting.

Wederom zijn de vlinders uit het papier geknipt. Ik vind het altijd erg leuk als je zoveel elementen uit papier kunt knippen.


Thank you for visiting my blog today!
Have a great week!

Dankjewel voor je bezoekje aan mijn blog!
Nog een fijne week!

8 opmerkingen:

  1. Lovely cards, love the earthy colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vintage kaarten Romy. Jouw laagjes werk ziet er altijd super uit. Groetjes bRigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Romy,
    Wat een prachtige kaart zoveel mooie details en het DP is echt supers.
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love these cards and papers used, Romy! Those butterflies are beautiful, too.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! These are gorgeous! LOVING the colors and the butterflies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi papier waarmee jij wel raad weet, prachtige resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your vintage style, Romy! Amazing fussy cutting on these butterflies here, and LOVE all the layers and texture!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Leuk dat je ook houten elementen hebt gebruikt.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!