Pages Of My Blog

22 april 2016

Kaisercraft April Challenge

Hi!
I hope you've had a wonderful week! I've actually been working on my Master's thesis most of the time. It's almost finished now. Yay! But yesterday evening I gave myself a break and spent some time behind my scrapbook desk. I made a lay-out about my brothers to play along with the current Kaisercraft sketch challenge.

Hoi!
Ik hoop dat jullie een fijne week hebben gehad! Mijn week bestond vooral uit scriptie, scriptie en nog meer scriptie. Gelukkig is mijn scriptie nu echt bijna helemaal af. Gisteravond gunde ik mezelf daarom even een pauze en ben ik lekker aan het scrappen geslagen. Ik maakte deze lay-out over mijn broertjes om mee te doen aan de Kaisercraft sketch challenge


I used the wonderful Story Book collection papers and matching die-cuts. The beautiful wood clock is from Kaisercraft too.

Ik gebruikte het papier en de bijpassende die-cuts uit de mooie Story Book collectie. Ook de mooie houten klok is van Kaisercraft. 


This is the wonderful sketch on which my lay-out is based.

Op deze mooie sketch is mijn lay-out gebaseerd.


I further decorated my lay-out with some resin and metal embellishments and a few pearls.

Ik heb mijn lay-out verder versierd met resin en metalen embellishments en een paar pareltjes.


Thank you for stopping by!
Have a wonderful weekend!

Dankjewel voor je bezoekje!
Ik wens jullie een mooi weekend. 

14 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige en een echte jongens layout geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi, en stoer! Een jongenslayout is zeker geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome masculine page! good luck with the thesis hon,;) take care! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lay-out met de leuke foto van je broers is geweldig! Mooi en stoer tegelijk!
    Heel veel succes met je studie nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This layout is lovely, love the masculine take on the skeet! All the best with your studies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous! LOVING the colors and the distressing!! Good luck with your thesis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. awesome page, thanks for joining in on the Kaisercraft challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is beautiful! Great papers for a guy layout, and great details! Loving the clock face, and love that newspaper print! And congrats on almost finishing up your thesis!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige lo! De sketch heb ik ook gebruikt voor een lo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige layout! Mooie kleuren, perfect voor de foto van je broers!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze lo en wat heb je prachtige emblessements gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful page,thanks for joining in on the Kaisercraft challenge..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful layout! I love your take on the sketch. I always love popping over to your blog! Thank you for sharing your work with us at Kaisercraft xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!