Pages Of My Blog

15 januari 2017

Graphic 45 Love Challenge

I always love playing along with Graphic 45's challenges and the challenge for this month was no exception in that regard. The challenge was to create something with a love theme to it and I decided to make a card for Valentine's Day. 

Ik vind het altijd erg leuk om mee te doen met de wedstrijden van Graphic 45. Toen ik dit weekend een vrij momentje had, besloot ik dan ook een kaart te maken voor de huidige wedstrijd. De opdracht was om iets met het thema liefde te maken en daar maakte ik dit kaartje van voor Valentijnsdag.


I used the gorgeous Sweet Sentiments collection, which is a few years old already. It's still one of my favourites and I'm glad I still have a few left-overs of it in my stash.

Ik gebruikte de prachtige Sweet Sentiments collectie, die al een paar jaar oud is. Het is nog steeds een van mijn favoriete lijnen en ik ben blij dat ik er nog wat restjes van heb liggen.


Thank you for stopping by!
Have a great Sunday!

Dankjewel voor je bezoekje!
Geniet van deze zondag!

9 opmerkingen:

  1. Hoi Romy, dit is zeker een hele lieve lijn van Graphic 45. Mooie zachte kleurtjes zijn het. Je hebt een beeldje van een kaart gemaakt, die postzegelstans blijft hier ook erg leuk voor, echt een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card, Romy! I have this collection as well and love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous Romy, love the layers and the papers are lovely..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhhhh this is just gorgeous! LOVING the soft colors!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ik heb heel wat moois terug zitten kijken, door onze vakantie had ik je creaties nog niet gezien,. Top gedaan allemaal, Romy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So sweet, Romy! I just love your detail photos where we can see ALL those layers! You are amazing!
    So sorry I've been MIA lately! I hope to get back to my regular visiting schedule soon...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig kaartje weer! Mooie zachte kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I always love what you do with the postage stamp frame die, my friend! This is SO sweet!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!