Pages Of My Blog

25 juni 2017

Masculine Card (Graphic 45 & More Than Words)

Long time no see! I'm a little bit busy working fulltime and I also have my own lifestyle blog, which is taking quite some time as well. But you don't hear me complaining, because I love what I do! Anyway, it's time to share a card with you again. It's a masculine card that I made for two challenges, using gorgeous chipboard pieces from Creative Embellishments. 

Long time no see! Het is nog even omschakelen met een fulltime baan en daarnaast mijn eigen lifestyleblog, dus scrappen komt er niet altijd van. Maar je hoort mij niet klagen, want ik geniet van het werk, mijn andere blog en alles eromheen. Toch vond ik het wel onwijs leuk om dit weekend weer even ongestoord te scrappen. Ik maakte een mannenkaartje voor twee wedstrijden en gebruikte wederom mooie chipboardfiguren van Creative Embellishments.


With this card, I'm playing along with the Graphic 45 masculine project challenge and the More Than Words mini challenge for June. I used papers from Graphic 45's Good Ol' Sport collection.

Met deze kaart doe ik mee met de Graphic 45 challenge en met de mini challenge van juni bij More Than Words. Ik heb papier gebruikt uit Graphic 45's Good Ol' Sport-collectie.


I hope you'll have a great week! 
Thank you for stopping by!

Ik hoop dat jullie een heerlijke week tegemoet gaan.
Dankjewel voor je bezoekje!

4 opmerkingen:

  1. What a fabulous masculine card Romy, and so glad life is busy and enjoyable for you!! Have a great week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous! LOVING the colors and the chipboard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snap dat je het nu drukker hebt, maar even ontspannen met je hobby is heerlijk. Wat een gave, stoere kaart is dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These elements are sooooo perfect for a "guy" card! What a great design, and fabulous color combo, too!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!