Pages Of My Blog

10 januari 2018

My First Cards for 2018!

First of all, I would like to wish you a very happy, healthy and creative 2018! I hope this year will bring you many good things and positive vibes :) 
Although it's the second week of 2018 already, I would like to show you the first two cards that I made this year. They were both made for the Creative Embellishments blog and feature the wonderful chipboard pieces from this amazing brand.

Ten eerste wil ik jullie - ook al is het al een beetje laat - een heel mooi, gelukkig en creatief 2018 wensen. Ik hoop dat het een mooi jaar mag worden met veel leuke dingen en nieuwe positieve energie :) 
Hoewel het alweer de tweede week van 2018 is, wil ik toch nog graag mijn eerste twee kaarten van dit jaar aan je laten zien. Ik heb beide kaarten gemaakt voor de blog van Creative Embellishments met een aantal van hun prachtige chipboardfiguren.


On my first card, I used a Heart Doodle Frame and two autumn leaves from Creative Embellishments. The heart frame was heat embossed with black embossing powder. For giving the leaves a little bit of colour, I used brown distress ink.

Op mijn eerste kaart heb ik het Heart Doodle Frame en een aantal herfstblaadjes van Creative Embellishments gebruikt. Het hartframe heb ik geëmbosd met zwart embossingpoeder. De blaadjes zijn beïnkt met bruine distressinkt.



My second card features a more neutral colour palette and a wintery feel. 

Op mijn tweede kaart koos ik voor een meer neutraal kleurenpalet en een winterse sfeer.


On my second card, I used two chipboard bird houses and two chipboard snowflakes. They were all covered with a coat of black embossing powder.

Op mijn tweede kaart heb ik twee chipboard vogelhuisjes en twee chipboard sneeuwvlokken verwerkt. Ik heb alle chipboardfiguren voorzien van een laagje zwart embossingpoeder.



For more info about both cards, you can check out my post at the Creative Embellishments blog.

Voor meer informatie over beide kaarten kun je een kijkje nemen op de Creative Embellishments-blog.

Thank you for stopping by!
Have a wonderful day!

Dankjewel voor je bezoekje!
Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Happy New Year Romy, I hope 2018 is a wonderful year for you!! These cards look wonderful.. from the colorful to the vintage... both so beautiful... lots of embellishing... love em!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are both gorgeous! LOVING the textures on the chipboard pieces!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful cards, Romy! The chipboard accents are the perfect touch. Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook een mooi 2018, Romy! En wat is dit weer mooi, deze twee prachtige kaarten! Kleur en neutrale tinten, ik houd van allebei. En vooral van je opbouw.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!