Pages Of My Blog

12 maart 2018

My first lay-out since a long time

It's been quite some time since I created my last lay-out. So I decided that it was time to create a scrapbook page again for a change. I had a few gorgeous large chipboard pieces from Creative Embellishments in my stash, which were the perfect reason to make this lay-out for the Creative Embellishments blog

Het is alweer een tijdje geleden sinds ik voor het laatst een scrapbookpagina heb gemaakt. Hoog tijd om daar weer eens verandering in te brengen! Ik had nog een aantal grote chipboardfiguren van Creative Embellishments liggen en ging daar direct mee aan de slag voor de Creative Embellishments-blog


I used a Large Clock Face on my lay-out, as well as two Grunge Square Frames and a Brick Piece from Creative Embellishments. All chipboard pieces were only lightly inked with brown distress ink.

Ik heb op mijn lay-out een Large Clock Face gebruikt en daarnaast twee Grunge Square Frames en een Brick Piece van Creative Embellishments. Alle chipboardfiguren heb ik alleen licht aangezet met bruine inkt.

I decided to scrap a photo of me and used "Comfortable" as the theme for my lay-out, being inspired by the current More Than Words challenge. I also used purple, blue and lilac on my lay-out, the colour palette for the current challenge. As you can see on my lay-out, I handwrote the word "Comfortable" on my lay-out and also journalled about this theme. In my journaling, I wrote about 3 things that make me feel more comfortable.

Op mijn lay-out scrapte ik een foto van mezelf en ik gebruikte "Comfortabel" als thema voor mijn lay-out. Daarbij was ik geïnspireerd door de More Than Words-challenge. Ook heb ik op mijn lay-out gewerkt met paars, blauw en lila, het kleurenpalet dat bij deze challenge hoort. Zoals je op mijn lay-out kunt zien, heb ik het woord "Comfortabel" op mijn lay-out geschreven en heb ik ook journaling over dit thema toegevoegd op mijn lay-out. In mijn journaling heb ik geschreven over 3 dingen die mij een comfortabel gevoel geven.


The papers I used are from Maja Design. I also used several flowers and metal embellishments on my lay-out.

Het papier dat ik heb gebruikt, is van Maja Design. Verder heb ik verschillende bloemen en metalen embellishments op mijn lay-out verwerkt.


Thank you for stopping by!
Have a wonderful week!

Dankjewel voor je bezoekje!
Fijne week!

10 opmerkingen:

  1. What a gorgeous page Romy! So many things to look at. We've missed you at More Than Words!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This looks amazing Romy, love the chipboard pieces and fabulous layers...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is STUNNING! LOVING the flowers, the layers and loving how you framed your photo!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love that you wrote the word so beautifully on your layout! Very gorgeous work as always! I hope you keep creating layouts! :) Thank you for playing along with us at More Than Words!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awe-look at you! So grown up! Your talent will always be there!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super hoe je ook stoere elementen hebt gebruikt en toch een echte meiden LO weet te creëren! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful layout! ♥ There are many beautiful details. Thank you for joining us at the More Than Words

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful Romy. Thank you so much for joining us at More than Words this month ❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Romy dat is een geweldige LO !! Geweldig dat je de stoere chipboards op een meiden LO hebt gedaan !! Bedankt voor het meedoen bij MTW !! xoxo Heike

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!