Pages Of My Blog

21 september 2008

Lay-out Beach, gemaakt door Romy

Lay-out Beach, gemaakt door mijzelf. Deze lay-out heb ik gemaakt van mijn nichtje op het strand, met behulp van het Blush papier van Basic Grey. Voor de hele pagina is slechts één vel dessinpapier gebruikt! Werkbeschrijving: De basis is een vel bruine cardstock. Eerst heb ik twee stukken van het Blush papier in een vierkant gesneden en aan twee kanten de randjes gescheurd. Deze twee vierkanten heb ik beiden aan een kant onder de foto geplakt. In de hoek van de twee "matten" zijn mini brads bevestigd. Vervolgens heb ik uit cardstock de twee vogels geknipt. Als sjabloon gebruikte ik Scenic Route chipboard. De cardstock vogels heb ik vervolgens met zwarte Colorbox inkt bewerkt; zowel op het oppervlak als aan de zijkant; voor meer diepte. Daarna heb ik uit de restjes van het dessinpapier een aantal bloemen en bladeren geknipt. Op de achterkant van de verpakking van K&Company adhesive chipboard stond een leuke achtergrond met blauwe lijntjes; deze vond ik mooi bij het Blush papier passen en heb ik dus als journaling blokje gebruikt. Ik heb er een kort stukje opgeschreven en vervolgens de bloemen en bladeren verspreid over de hele lay-out. En tenslotte heb ik twee doodles gemaakt rondom de foto, deze bij elkaar gebracht met een bloem, en de bovenkant afgesloten met een laatste mini brad.

1 opmerking:

  1. Hoi Romy!

    Bedankt voor je lieve commentaar op kaartje! Ik ben natuurlijk ook meteen bij jou een kijkje gaan nemen. Erg leuk hoor dat scrappen. Ik heb het zelf wel eens geprobeerd, maar om het zelf te doen vind ik het niet makkelijk. Ik vind het altijd wel erg leuk om te zien.

    Groeten,
    Milawi

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!