21 september 2008

Lay-out Horizon, gemaakt door Romy

Lay-out Horizon, gemaakt door mijzelf (gebasseerd op de lay-out Samen op weg van Marianne) Voor deze foto ben ik speciaal 's avonds op de fiets gestapt, dus deze had gewoon een mooie pagina nodig! En ik ben zelf over het resultaat best tevreden. De kleuren komen op de grote foto niet zo mooi over, maar op de kleinere foto's zijn ze duidelijker te zien. Werkbeschrijving: De basis is een vel zwart wit dessinpapier (KI Memories) met afgeronde hoeken. Om de hoeken op te vullen heb ik er oranje-bruine cardstock achterplakt (alleen bij de hoekjes, zodat dit veel cardstock bespaart). Om het één geheel te maken zijn de randen met zwarte Colorbox inkt bewerkt. Vervolgens heb ik een deel van een vel vaag geel papier van Basic Grey aan de linkerkant geplakt. Hieroverheen kwam een stukje papier uit de "Scarlett's letter"-serie van Basic Grey, dat ik heb gemat op zwarte cardstock. De foto zelf heb ik, met flinke rand, gemat op oranje-bruine cardstock, en daarna op het andere papier geplakt. Met stickers maakte ik rondom de foto de titel "Horizon" van glitter letter stickers. Boven de foto heb ik een bloem geplaatst (deze bestaat uit een witte en een gele Heidi Swapp flower en een bruine Prima. flower, afgerond met een zwarte brad). Aan de linkerkant van de foto plaatste ik ook flowers, dit zijn kleine stoffen Prima. flowers met een zwarte mini brad bevestigd. En om de pagina af te maken heb ik onder de foto vanaf rechts twee linten laten lopen, beginnend met nog een flower (de zwarte en gele zijn van Heidi Swapp, en de witte is van Prima.) waarop een lieveheersbeestje van K&Company Wild Saffron chipboard is geplakt. En ten slotte heb ik aan het uiteinde van het zwarte lint twee crystal brads bevestigd, waarvan één met een hart charm.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Your comments make my day! Thank you!