Pages Of My Blog

21 september 2008

Wedstrijdlay-out Stuwmeer

Lay-out Stuwmeer, gemaakt door mijzelf Voor de wedstrijd van de club Scrap van A tot Z heb ik deze layout gemaakt. Het gaat over het stuwmeer van Kaprun; echt prachtig, zoals je op de foto's kunt zien. Nu maar hopen dat ik win!

Werkbeschrijving:

Ik heb drie vellen papier van Basic Grey (ik weet het; ik ben Basic Grey fan, haha) voor de achtergrond gecombineerd; het gele vel is de basis. Vervolgens heb ik met Basic Grey stickers de titel gemaakt. De S en de R zijn omlijnd met fineliner (slecht zichtbaar op de foto). De foto's heb ik heel licht gemat op wit papier en naast elkaar geplakt op een speelse manier. Vervolgens heb ik onderaan de twee lintjes geplakt, met beiden een kleine ribbon charm van Making Memories. Toen heb ik de vogel uitgeknipt uit hetzelfde Basic Grey papier als de middelste strook. Als sjabloon voor deze vogel gebruikte ik weer het Scenic Route chipboard. De vogel is bewerkt met groene Colorbox inkt. Onderaan de middelste foto plakte ik ook twee lintjes; wijd uiteen. Deze zijn onder de foto bevestigd. Naast de titel "Stuwmeer" maakte ik met crystal brads nog een rood lint vast. Onder de blauwe strook papier gebruikte ik hetzelfde rode lint, maar dan met een doorzichtig grijs lintje eroverheen. Tussen de laatste twee foto's plakte ik een bloem. Deze bestaat uit vier Prima. flowers die met een lintje bij elkaar zijn gebonden en allemaal zijn bewerkt met witte Colorbox inkt. Het blaadje is een die-cut van Tinkering inc. en ook bewerkt met groene Colorbox inkt.En om het af te maken bewerkte ik een chipboard vogel van Scenic Route met groene Colorbox inkt (het oog is er met fineliner op getekend) en plakte hieronder twee witte strookjes papier (ook bewerkt met groene Colorbox inkt) waarop staat "Kaprun" en "2008".

1 opmerking:

Your comments make my day! Thank you!