Pages Of My Blog

04 oktober 2008

Lay-out Cry, gemaakt door Romy

Lay-out Cry, gemaakt door mijzelf Deze lay-out heb ik gemaakt voor de wedstrijd van Scrapdomain.
De werkbeschrijving:
Als basis nam ik een vel papier van Bohemia (uit hun nieuwe Kerst-lijn, maar zo zie je maar; kerstpapier is ook zeer geschikt voor andere thema's), dat ik aan de randen heb bewerkt met zwarte Colorbox inkt. Hieroverheen plakte ik een (bijgesneden) vel papier Noteworthy (Making Memories) papier. Aan de rechterkant liet ik hier een klein reepje blauwe cardstock (bewerkt met Colorbox papier) uitsteken, waarop Cyprus 1994 staat. Uit dezelfde lijn Noteworthy, heb ik uit dessinpapier reepjes papier geknipt. Ik plakte hiervan twee repen horizontaal over het vel heen. En, nadat ik de foto had opgeplakt, ook aan de linkerkant van de foto. Hier heb ik een soort "collage" gemaakt van diverse embellishments; blauwe, roze en witte Prima. flowers (bevestigd met zwarte mini brads), glittervlinders (geknipt uit SEI papier en bewerkt met zwarte Colorbox inkt) en diverse knoopjes van Foof-A-la. Ook heb ik met Bohemia clear stamps, twee haakjes aan weerszijden van de foto gestempeld. Linksonderaan, in de hoek, plakte ik een Artemio swirl van vilt, die ik heb beplakt met Bohemia rhinestone stickers en nog gedecoreerd met een driedubbele Prima. flower met crystal brad. Zo'n zelfde swirl maakte ik in de rechterbovenhoek, maar dan in een andere kleurstelling. Van American Craft foam thickers heb ik de titel gemaakt. En tenslotte heb ik een korte zin boven de foto geschreven. Klik op de afbeelding om de foto vergroot te zien!

Let op: Wilt u deze swirls ook zelf maken? Ik heb er nog twee te koop in mijn webwinkel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Your comments make my day! Thank you!