Pages Of My Blog

04 oktober 2008

Lay-out Discover together, gemaakt door Romy

Lay-out Discover together, gemaakt door mijzelf. Deze lay-out heb ik gisteren gemaakt. Eindelijk is het me gelukt een nostalgisch effect te geven aan de titel; ik heb deze met Colorbox inkt, scheuren en kreukelen bewerkt. Morgen volgt de werkbeschrijving. Werkbeschrijving: Als basis nam ik een vel papier van Basic Grey, wat ik weer heb bewerkt met zwarte Colorbox inkt. Horizontaal plakte ik een streep van 29th street market papier, waarover een stuk wit lint is geplakt. Onder deze strook plakte ik een kanten lintje, wat met extra nietjes (ter decoratie) is vastgezet. De foto heb ik, expres scheef, op twee velletjes papier (cardstock en 29th street market). Aan de rand van hedt onderste velletje plakte ik een strookje KI Memories papier met "Give 110%" erop. De titel "Discover together" heb ik van twee stukjes K&Company red canvas papier gemaakt. De tekst is met Double aquarelstift geschreven. Vervolgens heb ik de stukjes papier op verschillende plaatsen licht ingescheurd, verkreukeld, weer uitgevouwen en toen bewerkt met zwarte Colorbox inkt. De tekst "Together" is aan de rechterkant op blauw papier gemat. Ik wilde graag doen of de transparancie (met de tekst "Can you measure happiness") onder de foto door ging, dus heb ik deze in tweeën gesneden; de ene helft voor de bovenkant, de andere voor de onderkant. Onder de foto heb ik een knoopje (met een lintje bevestigd), een bloem (beplakt met een lintje en een knoopje), een die-cut photo corner en drie extra knoopjes bevestigd. Aan de linkerkant van de foto bevestigde ik een mini veiligheidsspeld waarom ik een rig rag lintje knoopte. Omhoog plakte (met Velpon lijm; kant is erg rot te plakken) ik een kanten lintje, nonchalant gekreukt. En om de lay-out af te maken heb ik boven twee lintjes, licht gekreukt, geplakt en hieroverheen twee Prima. flowers met crystal brads bevestigd.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit! Grappig als je dat vergelijkt met je eerste! Wat een verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Heb stiekem even op jouw site gekeken, maar jij maakt ook hele mooie dingen. Echt super.
    Groetjes, Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke Lo! groetjes sam, fijne dag vandaag

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!