Pages Of My Blog

28 november 2008

Lay-out Autumn

Deze lay-out heb ik gemaakt voor de wedstrijd van Scrap-club. Het was een flink moeilijker, want je mocht geen lijm gebruiken. Ik heb alles vastgemaakt met borduursteekjes, eyelets, brads en nietjes. Helaas bleek gisteren dat ook stickers niet toegestaan zijn, en tja, die chipboard thickers zijn toch echt stickers. De bloem in de linkerhoek eerst ook, maar ik heb het plakkertje erachtervandaan gehaald en de brad zijn functie laten doen:-)
Ik denk dat ik de letters maar met scrapper's floss ga vastzetten. Of misschien hebben jullie nog leuke tips? Ik hoor het graag.

3 opmerkingen:

  1. wowww Romy wat is dat schitterend gedaan zeg,maar wat een werk meis.
    heel erg mooi.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lay-out, schitterend!
    De steken met Scrapper's floss vind ik een strak plan.
    Je kunt de gaatjes maken met een prikpen.
    Verder zie ik dat je eyelets, niets en brads heb gebruikt.
    Iets anders zou ik ook niet gauw weten.
    Anyway, heel veel succes en ik duim voor je!!
    Groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!