Pages Of My Blog

12 november 2008

Lay-out Bored? Just play

De scrapwedstrijden houden maar niet op; deze is voor de wedstrijd van Scrapart.
Ik heb de hele lay-out in de kleuren blauw, groen en oranje gehouden en ik vind zelf dat dit een erg vrolijk effect geeft.
Het achtergrondpapier is van Bohemia en heb ik bewerkt met Colorbox aan de randjes. De strepen papier heb ik deels gescheurd, en zijn allemaal over elkaar geplakt, zowel boven als rechts van de foto. De pijl is een transparancie, net als het frame over de foto (helaas wat moeilijk zichtbaar op deze foto's). Twee van de hoekjes zijn vervolgens een beetje groen gemaakt met Ranger paint dabber. Op het groen blauw gestipte papiertje heb ik de clear stamp chick gestempeld. Deze kwam niet heel mooi over, dus heb ik de lijntjes nog wat overgetrokken met zwarte fineliner.
Naast de foto heb ik een aantal chipboard stickers van DCWV geplakt. Het woord Play is gemaakt van American Crafts thickers. Deze zijn bewerkt met Ranger paint dabber. Hierboven is met fineliner Just geschreven.
De swirl bovenaan is gemaakt met mini brads en aan de titel heb ik nog het woord Bored? toegevoegd, zodat je Bored? Just play krijgt. Dit woord is gemaakt met Basic Grey stickers, die zijn omlijnd met fineliner. Hieronder is nog een dubbele lijn gezet, zodat het woord meer opvalt. En ten slotte, de bloem, helemaal rechts, is gemaakt van Prima. flowers, vastgezet met een brad.

4 opmerkingen:

  1. Wat een gave LO. Ik hoop dat je er een prijs mee wint...
    Groetjes, Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Romy, wat een dynamische lay-out! Het lijkt wel of dat vrolijke, kleine mensje uit de lay-out komt gekropen.
    Ik zal voor je duimen! Succes!
    Je bent in iedere geval een harde werker, aan je inzet zal zeker niet aan liggen!

    Groetjes, Odetta

    P.s. wij hebben even bij het shadowpainten gekeken, dat zag er heel mooi uit. Maar voorlopig hou ik het even bij scrappen en stempelen, dat is al meer dan genoeg.

    P.s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is gaaf zeg!!!
    Kan me niet voorstellen dat je niet gaat winnen!!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie LO Romy!Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!