Pages Of My Blog

08 november 2008

Lay-out Brides Cake

Deze lay-out heb ik gemaakt voor de Scrappassion challenge, naar aanleiding van de sketch.
Op de foto zie je de bruidstaart op de bruiloft van mijn oom en tante, waar ik overigens erg veel leuke foto's heb kunnen maken:)
De achtergrond is rode cardstock en heb ik aan de randen ruig bewerkt met zwarte Colorbox. De reep is de achterkant van een vel Sassafrass Lass papier (Ik ben fan;) ). Hieruit zijn ook de verschillende figuurtjes, het stukje kant, en de vlindertjes geknipt. De randen zijn bewerkt met de edge distresser. Over de rand heb ik nog een klein stukje Creative Imaginations papier geplakt. Om de foto's op te laten vallen, heb ik onder elk van de drie nog een stukje papier geplakt. Onderaan is dit een stukje journaling, geknipt uit het Sassafrass Lass papier en bewerkt met de edge distresser. Ook is de foto met roze paint dabber aan twee kanten bewerkt. Om het zoete marsepein, in zoet roze te weergeven. Onder de bovenste foto is ook een stukje Sassafrass Lass papier geplakt. En ten slotte, de derde foto. Deze is aan de randen met witte Colorbox inkt bewerkt. En hieronder is een stukje Creative Imaginations papier geplakt, met aan de rand een kantje, geknipt uit Sassafrass Lass papier.
De titel is gevormd van American Crafts thickers die zijn bewerkt met groene en roze paint dabber. De letters BRIDES zijn ook met zwarte fineliner geaccentueerd. En ten slotte knipte ik de wolkjes en vlindertjes uit en heb ik deze op de layout opgeplakt.

3 opmerkingen:

Your comments make my day! Thank you!