Pages Of My Blog

01 november 2008

Lay-out Dreamer, gemaakt door Romy

Deze lay-out heb ik gemaakt naar aanleiding van de scrap van de Scrapping around-club, waar deze maand het "Vilt is hot"-thema aan de gang is. Om aan het thema vilt mee te kunnen doen, heb ik vilten bloemen stickers uit de Margot-serie van K&Company gebruikt.
Werkbeschrijving: De basis is een vel groene cardstock. Hieroverheen plakte ik een verticale reep Argic papier van Basic Grey. De horizontale reep papier komt uit de Hang 10 serie, ook van Basic Grey. Beide vellen heb ik met behulp van de Edge distresser aan de randjes flink ingescheurd. De foto heb ik over het papier heen geplakt. Om het één geheel te maken met de achtergrond, heb ik met witte Paint dabber twee kanten bewerkt en in het papier laten overgaan. Paint Dabber werkt erg gemakkelijk; het is aquarelverf maar dan in een tubetje. Binnenkort zullen er ook een paar tubetjes in de webwinkel komen. Linksonder de foto heb ik een poezieplaatje geplakt van een witte kat (ik vond deze zo mooi op Paco lijken).
De vilten bloemen zijn felt stickers uit de Margot-lijn van K&Company. Ik heb ze op ronde cardstock stickers uit de Archic lijn geplakt. De randjes van de stickers heb ik met Colorbox inkt diepzwart gemaakt. Ook de vilten bloemen heb ik iets donkerder gemaakt met Colorbox. Dan zijn de kleuren niet te vel, en passen ze beter bij het donkere papier. De rub-on title Dreamer is op het dessinpapier gekrast. Vervolgens heb ik vier lintjes links op de lay-out geplakt. Over de twee bruine lintjes heb ik een dun, vrij transparant, lintje in een andere kleur geplakt. Het rig rag lint heb ik ook een iets diepere kleur gegeven met Colorbox inkt Copper.
De journaling heb ik een stukje afgesneden en toen schuin boven de foto opgeplakt en beschreven. Het chipboard poesje is er eentje uit het chipboard book van Maya Road en is met drie kleuren Colorbox bewerkt. De ondergrond is Copper, daarna ben ik met een beetje zwart overheen gegaan en ten slotte heb ik de randjes ietwat groen gemaakt. Deze drie kleuren Colorbox heb ik ook voor de journalingrandjes gebruikt. Ik heb er met pen "Paco" opgeschreven. Met fiber heb ik de chipboard hanger bevestigd. De fiber is aan de achterkant van de pagina met tape vastgeplakt. Om de lay-out af te maken heb ik nog twee Prima. flowers (ieder bestaande uit drie flowers) met Cat brads bevestigd.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke LO Romy,groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooie foto van Paco, heel vertederend.
    Ik vind de aardetinten heel er mooi erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Romy, wat gezellig dat je langs geweest bent op mijn blog! Bedankt voor je berichtje. ALtijd leuk!
    Mooie layout heb je gemaakt. Wat een prachtige foto heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie layouts heb je gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat eeen mooie layout en wat een prachtige poes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He bedankt voor je berichtje op mijn blog!! Leuk!!
    Jou werk ziet er goed uit zeg! Onwijs leuk, ook erg leuk hoe je het helemaal beschrijft, altijd handig!
    Doei doei fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!