Pages Of My Blog

15 december 2008

Tagcard

Deze tagcard had ik laatst nog gemaakt. Het is heel gemakkelijk te maken, maar ziet er toch leuk uit:) Als basis heb ik een stuk ribkarton genomen, en dat op de juiste maat (de tagcard is zo'n 8 bij 10 centimeter) gesneden. De randen zijn bewerkt met edge distresser. Vervolgens ben ik over het oppervlak gegaan met mijn groene paint dabber. Het gaatje is voorzichtig met pen eruit gedrukt, en hier is een lintje doorheen geregen. De twee reepjes papier komen uit de Prima. marketing Dude-serie en zijn aan de randjes weer met zwarte Colorbox inkt bewerkt. Ook de rondjes heb ik uit dit papier geknipt en aan de randjes met zwarte Colorbox inkt bewerkt. Ik heb ze voorzichtig in mijn hand gefrommeld en vervolgens weer uitgevouwen, voor een nonchalant gekreukt effect. Ze zijn met nietjes vastgezet. En tenslotte is het kaartje afgemaakt met twee parel stickers, een groene rig rag en nog zo'n groene rig rag (vastgeniet onder het rondje).

3 opmerkingen:

  1. ik vind hem prachtig Romy.
    ik vind het nog een hele kunst meis.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk zeg!!! Leuk om ook tussendoor te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een tag geworden waarvan je blij wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!