Pages Of My Blog

31 maart 2009

Giggles

Zondag was er een online crop op het SA-forum. Ik had geen tijd, vanwege de toetsweek, om écht mee te doen en dus zoveel mogelijk opdrachten te gebruiken. Maar ik heb wel één lootje gemaakt. En toen hoorde ik net dat ik dan alsnog een klein prijsje krijg. Hartstikke leuk! Deze layout is weer eens wat totaal anders dan mijn vorige layout. Een beetje knalkleuren, maar ik vind hem zelf wel grappig geworden. De ondergrond is een vel zwarte cardstock, dat aan de randjes met Ranger Opak pen is omlijnd. Ik heb ook weer eens lace cardstock gebruikt. De rode sterren vormen een deel van het vel Lace Cardstock Stars Red Hot. Dit is bewerkt met zwarte colorbox en op een aantal sterretjes heb ik in de hoeken liquid pearls gezet. Het blauwe vel (uit de nieuwe Prima. Marketing Flirty serie) is in het echt mooier dan op de foto. De donkerblauwe delen zijn namelijk van vilt. Over deze reep papier is nog een reep papier van Chatterbox geplakt. Het rode stukje onderaan is een restje Daisy Bucket papier. Alle papier is aan de randjes met Colorbox black (en red) bewerkt. De titel is een chipboard sticker van K&Company, ook deze is met inkt een beetje zwart gemaakt. Links op de layout zie je nog een lintje met sterretjes, dat eveneens zwarter is gemaakt. De bracket is van chipboard, en heb ik een kleurtje aangegeven met zwarte colorbox. De puntjes op deze bracket zijn weer met liquid pearls gemaakt. Bovenaan staat de tekst 'Just a star', deze is gemaakt van Making Memories Tiny Alpha Stickers Black On White. De rub-on bloem die je hier ziet, komt van de Blokker. Verder heb ik weer een Maya Road Sheer Owl verwerkt. En nog twee Prima. Flowers met brads en een klein embellishment. Alle foto's zijn overigens aan de randjes zwart gemaakt met Colorbox.

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat lekker vrolijk zeg! Ik hou wel van die "knalkleuren". Ook krijg ik er de giggles van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die felle kleuren dat werkt altijd positief.
    groetjes Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi meissie,
    Wat heb je het weer mooi gemaakt!
    Vrolijke kleurtjes en dat uiltje.... Zo mooi!
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk! Heel mooi gemaakt.
    Succes met je toetsen.
    Groetjes,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!