Pages Of My Blog

02 maart 2009

I do

De opdracht voor de challenge van het SA-forum was dit keer dat je iets met 'nieuw leven' moest laten terugkomen in je layout. Dit mocht je erg breed nemen. Ik heb gekozen voor deze foto's van de bruiloft van mijn oom en tante, afgelopen juli. Op deze foto's doen ze de ringen bij elkaar om.
De achtergrond is een vel bruine cardstock, bewerkt met edge distresser. Ik heb twee vellen van My Mind's Eye Irrestible papier gebruikt. Het rood witte velletje is een Making Memories Paperie Journaling Rouge Signs. Ik heb verder een pom-pomlintje gebruikt, dat ik met de hand heb vastgeborduurd. Boven zitten een aantal parelstickertjes. De linkerfoto is gemat op rode cardstock. De mat is aan de randen met zwarte Colorbox beinkt. Rechtsonder op de layout heb ik een grote Heidi Swapp large floral (ik heb er een kwart uitgeknipt, zodat deze mooi op de foto zou aansluiten) gebruikt. Hierop is een vilten hartje met een knoopje geplakt. De tekst is gemaakt van Making Memories Tiny Alpha Stickers Black On White, die geplakt zijn op stukjes rood papier, die ik op maat heb gesneden. Verder heb ik nog een paar Prima. flowers gebruikt. Hierop is een knoopje in dezelfde kleur als de bloem bevestigd met een beetje scrapper's floss. Tenslotte heb ik onderaan nonchalant een witte lijn getekend met Ranger Opak Pen. ´I Do´ is gemaakt van American Crafts foam thickers. En rechts onderaan heb ik ook nog drie knoopjes geplakt.

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke lay-out door de kleuren. Romantisch, maar zeker niet te klef!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Romy ,Wat een mooie LO Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woww Romy wat heb je dat weer schitterend gedaan zeg.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!