Pages Of My Blog

31 mei 2009

Bedankkaartje

Dit kaartje heb ik deze week naar Odetta getuurd, als dank voor haar prachtige Pip album. De basis is een dubbelgevouwen stuk Bo Bunny Double Dot cardstock. Dit is voorzichtig bespoten met Glimmer Mist. Op het cardstock heb ik een strook Jillibean Soup papier geplakt. De onderkant is geponsd met mijn Fiskars Border Punch. Het papier is aan de randjes aangezet met inkt. Over de strook papier heb ik een stuk jute geplakt. Ter decoratie heb ik een Prima. Marketing Canvas Tab (bewerkt met zwarte inkt), een My Mind's Eye Bella Bella Die-Cut, een Prima. Marketing Dandies Flower en een Prima. Marketing Strass Swirl gebruikt.

7 opmerkingen:

  1. Wat een super kaartje heb je gemaakt en wat leuk dat jutte!!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig, wij hebben tegelijkertijd dit schitterende bedankkaartje van Romy gepubliceerd op onze blogs! Als dit geen telepathie is, dan weet ik het ook niet meer!
    Heel hartelijk bedankt voor de geweldig lieve en mooie kaart!

    Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje geworden.Je hebt de scrapperietus goed te pakken[hahaha].
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super kaartje weer!!!! Leuk!!!
    En heel erg bedankt nog voor je award!!! Lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww Romy,wat een schitterend kaartje.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi hoor!apart met zo'n stukje stof en borduursel!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!