Pages Of My Blog

22 mei 2009

Kaartje voor Lynn

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Lynn, de dochter van Marianne. Zij is vandaag jarig. Ik heb nog nooit eerder met een sketch gewerkt voor een kaartje...tot gisteren. Voor dit kaartje heb ik de sketch van 2 Sketches 4 You gebruikt. En ik moet zeggen, een kaartje met behulp van een sketch zoveel makkelijker te maken is dan zonder sketch. En ik zal dit stukje even in het Engels proberen te vertalen:0): I made this card for Lynn, the daughter of Marianne. She's celebrating her birthday today. I have never used a sketch for a card before...until yesterday. For this card I used the sketch of 2 Sketches 4 You. And I have to say, making a card with a sketch is much easier than without a sketch.

De basis is een dubbelgevouwen stuk kraft cardstock, dat aan de randjes is aangezet met zwarte Colorbox inkt. Ik heb een dunne reep papier (Creative Imaginations) opgeplakt en hierop puntjes roze Liquid Pearls gezet. Het donkerroze-wit gestipte papier is van Little Yellow Bycicle Love Letters. De gekartelde rand heb ik zelf geknipt. Beide stukken papier zijn aan de randjes aangezet met inkt. De bloem is gemaakt van Prima. Flowers en bevestigd met een zwarte glitter brad. Om de brad heb ik een stukje Scrapper's Floss geknoopt, waaraan twee bedeltjes hangen. Onder de flower zit een stuk jute. De tekst 'Happy B-day' is gemaakt van Making Memories Mini Shimmer Alpha Stickers. En tenslotte heb ik een paar strass steentjes toegevoegd.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Romy. Leuk gedaan met dat jute achter de bloem. Lynn is er vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lauk kaartje is het geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaart en dat jute erbij dat vind ik helemaal te gek.
    Lynn is vast blij er mee.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww Romy,wat een schitterende kaart meis.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke verjaardagskaart zeg!!!
    Gaaf met dat jute erbij!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart zal Lynn fantastisch vinden!! Heel erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een vreselijk leuk kaartje!!

    groetjes van Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful Romy! I love the natural fiber! Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart zeg!helemaal mijn style

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!