Pages Of My Blog

23 mei 2009

Laugh

Deze layout is gemaakt voor de sketch challenge van het Wij Dus Blog. Ik heb laatst een aantal oude schoolfoto's ingescand, waaronder deze. Op deze foto ben ik bijna 12 jaar oud. De basis is een vel uit de MME Penny Lane -lijn. Ik heb hierop vier stukken papier (van MME Penny Lane, October Afternoon en Creative Imaginations) geplakt. Alle papier is aan de randjes aangezet met Colorbox Black. Ik heb met Glimmer Mist een aantal keer gespoten, voor een paar roze accenten op het papier. De titel is gemaakt van Glitter Thickers. Met een pannendeksel als mal, heb ik een cirkel getekend om de foto en hier vervolgens met IDenty pen bloemblaadjes aan getekend. Met de Hot Fix heb ik ieder blaadje voorzien van een strass steentje (wat een klus, haha). Ik heb hierop een aantal bloemetjes (Prima. Flowers en bloemen van Making Memories) met als hartje een strass steentje, en een aantal knoopjes geplakt. Het hartje is gestempeld met een clear stamp. De roze bloemetjes bovenaan zijn Doodlebug Paper Frills, die zijn aangezet met inkt en in het hartje zijn voorzien van een puntje Liquid Pearls.

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke layout is het geworden!! En je bent wel veranderd zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lo Romy!!
    Mooi papier ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent lekker bezig met je hotfix.Je lo is leuk geworden en jij bet zeker veranderd.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer leuk geworden! En je papierkeuze past prima bij de kleuren uit je foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende lay-out. Oude schoolfoto's hebben altijd iets ontwapenends. Je bent dan nog zo onbevangen. En als je geluk heb, heb je dan ook van die kleine zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Romy,
    Naast het feit, dat het inderdaad een schattige foto is van een onbevangen meisje, is het ook een prachtige LO geworden!
    Leuke schets, he?
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die is leuk zeg!!!!Wat een werk maar wel leuk effect!!
    Leuke foto ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke layout, Romy. Leuke kleurtjes en leuk al die bling bling.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit prachtig gemakt Romy,mooie kleuren zeg.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige lo en wat een schattige foto! ik heb net met oude babyfoto's van mezelf een mini boekje gemaakt leuk is dat met oude foto"s

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!