Pages Of My Blog

08 mei 2009

(Lieve oma, jij bent...) zo sterk van binnen

Deze layout heb ik eergisteren gemaakt. Ik was even Koos Inspiratieloos, en heb dus een layout gelift van Rozella Meijer. Na verloop van tijd kwam mijn inspiratie weer helemaal terug, en dus heb ik er toch mijn eigen draai aan gegeven. Op de foto zie je mijn oma. Mijn opa ligt op het moment in het ziekenhuis. Op het moment gaat het goed met hem, maar eerst was zijn toestand nogal kritiek. Mijn oma bleef ondanks alles sterk, vandaar de titel. De basis is een blauw vel papier uit de Prima. Flirty lijn, dat aan de randen is opgeruwt met Edge Distresser en bewerkt met zwarte Colorbox. Daaroverheen heb ik verticaal een streep Basic Grey Marrakech papier geplakt, dat op dezelfde manier is bewerkt. De foto is half rond afgeknipt. En onder de foto is een Jenni Bowlin Die Cut Label Paper Black geplakt. De rand hiervan is met witte stipjes, die gezet zijn met Ranger Opak Pen, versierd. Onder de foto heb ik een stuk oranje Marrakech papier geplakt, waarover een stuk kant zit. Hierop heb ik met Liquid Pearls kleine puntjes aangebracht. De titel is gevormd van American Crafts Foam Thickers Subway en Making Memories Tiny Alpha Stickers White On Black.
De swirl is van chipboard en heb ik geverfd met Paint Dabber. Op een aantal puntjes van de swirl zijn strass steentjes en parelsteentjes aangebracht. De grote bloem is een Prima. Marketing Bonnet Bloom Cedar, die ik met blauwe en zwarte Colorbox heb bewerkt. De die-cut van My Mind's Eye onder de chipboard swirl, zag er eerst heel anders uit: de achtergrond was heel lichtblauw en de letters en swirl zachtroze. Ik heb de letters en swirl met bruine fineliner overgetrokken, en het oppervlak en de randen bewerkt met blauwe en zwarte Colorbox, zodat deze mooi bij de rest van de layout zou passen. Verder heb ik gebruik gemaakt van een Prima. Artful Leaf, twee Prima. Flowers en een Imaginisce glitter bloem. De oranje/witte bloem heb ik bevestigd met een donkerblauwe mini brad, waarbij ook een spacer (die kreeg ik van de week in een leuke envelop van Odetta) is gebruikt.
Het geheel is afgemaakt met een aantal rub-ons van Bo Bunny Alissa, puntjes Liquid Pearls en puntjes die ik met de hand met IDenty Pen heb gezet, bijvoorbeeld rondom de foto.

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi Romy, zeker met het verhaaltje erachter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke layout is het geworden en wat een mooie titel. Heel veel sterkte!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ontzettend mooie lo, mooie kleuren ook!
    groetjes sam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte met je Opa en Oma,en je lo is ondanks alle Super geworden.
    Groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden Romy. Hopelijk gaat het met je opa inmiddels een stuk beter, groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Koos inspiratieloos! haha die houden we erin!
    Meid wat heb je een mooie layout gemaakt!

    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeminee... Jij blijft lo's posten!! Hij is echt weer heel erg mooi!!! Mooie foto van je oma!
    Heel veel sterkte voor jou en je familie met je opa, hopelijk gaat het snel goed met hem!

    Fijn weekend vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer schitterend gedaan Romy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan Romy, en met een liftje is helemaal niks mis, toch? Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel hartverwarmend gemaakt! Schitterend! Heel veel sterkte toegewenst! In mijn gedachten ben ik bij jullie.

    Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige layout. Mooie titel en zeker met het verhaal erachter! Hopelijk komt het weer helemaal in orde met je opa
    De layout van je oom en tante is ook erg mooi. Alles past zo mooi bij elkaar.

    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohh prachtig! ik wou dat ik een oma had!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!