Pages Of My Blog

06 juni 2009

Dreams come true

Deze layout is gemaakt voor de Scrappassion Challenge Blog. De uitdaging was: Maak een scrap in ton sûr ton. Deze opdracht had ik laatst ook al gehad en toen had ik ook roze gebruikt, dus had ik me dit keer voorgenomen voor blauw te gaan. Hihi, het is toch weer op roze uitgedraaid... De layout is gemaakt op een transparant, waarachter ik een roze vel cardstock heb geschoven. Deze foto is ook een oude schoolfoto van mezelf. Ik ben hier 13 jaar. Ik heb eerst de foto aan de achterkant van de transparant (Prima. Marketing) vastgezet met nietjes en glue dots. Aan de bovenzijde van de transparant heb ik een stuk Laundry Line dessinpapier geplakt, waarvan de border is geponsd met de Fiskars Border Punch. Het hartje is gestempeld met een Prima. Marketing Clear Stamp op een stuk roze cardstock, en langs de randjes uitgeknipt. Daarbij zijn een Prima. Marketing Rose, en Prima. Dandies Flower geplakt. Op de transparant heb ik vele puntjes Liquid Pearls gezet, onder andere langs de rand van de foto en op puntjes van de swirls. Rechtsbovenaan bij de foto heb ik een Grungeboard Hinge geplakt. Deze is met Stazon inkt een beetje zwart gemaakt en ik heb er verder vele puntjes Liquid Pearls op gezet. Bij de 'hinge' is een vlindertje geplakt, dat is geknipt uit SEI dessinpapier. Verder heb ik linksboven op de layout een stuk Prima. Marketing Clearly IOD Tape geplakt. Daarop is een K&Company Grand Adhesion Stickker geplakt. De (eerst roze) lijn hierop, heb ik overgetrokken met IDenty pen. Vervolgens heb ik in het midden van het lege vlak twee Prima. Flowers opgeplakt, met als hartje een Prima. Rose. Tenslotte heb ik er een vel cardstock achter geschoven, voor een echt ton sûr ton effect.
En dan is het nu eindelijk zover!!! Over een paar uurtjes gaan Marianne, Odetta en ik samen scrappen. Ik heb er zoveel zin in.

6 opmerkingen:

  1. Romy,ik ben er helemaal weg van.Je hebt deze challenge zo gaaf uitgevoerd.
    Groetjes[hihi je bent nu lekker in brabant]Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is supermooi Romy!!Mooi dat ton-sur-ton!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal super geworden!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit weer schitterend Romy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat onwijs mooi gemaakt Romy!

    Het was gisteren op zijn Brabants gezegd: KEIGEZELLIG!

    Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!