Pages Of My Blog

13 juli 2009

Kaartje Wonderful day

Deze kaart heb ik gemaakt met de sketch van Dutch Card Lovers.

De basis is een stuk dubbelgevouwen witte cardstock van 15 bij 15 centimeter. De binnenkant is beplakt met een stuk Basic Grey Euphoria papier. Ook op de voorkant is een stuk papier uit deze serie geplakt. De voorkant is rond afgeknipt. Alle papier is aangezet met zwarte inkt. Uit papier van Webster Pages heb ik verschillende bloemen en blaadjes geknipt. Deze zijn aangezet met zwarte inkt en vervolgens (deels over elkaar) heen geplakt. Uit SEI Bridgeport papier zijn de twee kleine vlindertjes geknipt, en deze zijn op de bloemen geplakt met glue dots (het lijfje is licht omhoog gevouwen). Het satijnen roosje is afkomstig van een oud haarspeldje, en heb ik versierd met Stickles en bovenaan op de kaart geplakt. De tekst Wonderful day heb ik meerdere malen langs de rand geschreven, met de IDenty-pen. Vervolgens heb ik een stuk blauw wit gestipt Webster Pages papier genomen, en dit opgeplakt op zwarte cardstock. Hierop is nog een SEI vlindertje geplakt, dat is bewerkt met Stickles en zwarte inkt. Tenslotte heb ik rechtsbovenaan drie strass steentjes geplakt.

9 opmerkingen:

  1. Super gedaan.:)) Het is zo leuk om te zien wat iedereen ervan maakt, al die verschillen.Toppie!
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje is het geworden en wat leuk om de voorkant als een cirkel te doen en de achterkant een vierkant!!!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Romy.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi bloemig kaartje heb je gemaakt.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook al zo schitterend! Zucht....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart zeg, bedankt voor het meedoen, groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend gave kaart heb je gemaakt!! Ik vind die Webster's papers zoooo mooi maar vind het onwijs moeilijk om ze te gebruiken. Jij hebt daar duidelijk geen moeite mee!!
    Groetjes en fijne dag!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie romantische kaart is het geworden. Prachtig met al die bloemen.
    Ik ben er nog mee aan het vechten.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou zeg!! Ik denk elke keer dat ik bij ben op je blog maar ik heb toch weer iets gemist!!! :D
    Super mooi kaartje! Geweldig met die bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!