Pages Of My Blog

13 september 2009

A little break

A little break...nee, niet voor mij: voor Naomi:) Na een lange dag vol fotograferen, wilde ze even tot rust komen met een koekje. En ja, ook dát moest op de foto, haha. Deze layout heb ik gemaakt voor de wedstrijd van Scrappassion Challenge Blog. Je moest een layout maken naar aanleiding van hun sketch en daarbij ook een transparant gebruiken. De basis is een vel dessinpapier met scalloprand, dat aan de randjes is aangezet met zwarte inkt. Hierop heb ik een vierkant stuk dessinpapier geplakt. Ik heb vier repen dessinpapier voorzien van een borderrand met behulp van een border punch. Deze randen zijn in een compositie op elkaar geplakt. De foto heb ik eerst omlijnd met IDenty-pen en vervolgens gemat op een stukje dessinpapier. Alle gebruikte papier is overigens van My Mind's Eye Breaking Free. Een aantal randen zijn bewerkt met edge distresser, en ook een paar randen zijn voorzien van faux stitches met behulp van IDenty-pen en Ranger Opak Pen. Ik heb de journaling geschreven op een stukje dessinpapier, dat ook aan de randjes is bewerkt met edge distresser en voorzien van faux stitches. De rood blauwe bloem die op het journaling block is geplakt, is een transparency van My Mind's Eye Just Dreamy Enchanting. De titel is gemaakt van thickers. Ik heb verder een rub-on van My Mind's Eye gewreven op een stukje dessinpapier en uitgeknipt. Hieroverheen is vervolgens een bloem rub-on gewreven en met fineliner heb ik er een tekst op geschreven. En als finishing touch heb ik enkele Prima. Flowers opgeplakt uit de nieuwe serie E-Line flowers, namelijk de Celebrations Flowers, de Confetti Cake Flowers en de Delicacies Flowers, met ieder als hartje een strass steentje.

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige layout is dit geworden en het papier past perfect bij de foto! Helemaal super!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh deze is ook echt prachtig geworden ! GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Romy, mooie papiertjes!!
    Oeps bedenk me net dat ik het geld og niet heb overgemaakt naar je, zal het zo gelijk doen, geheugen als een vergiet op moment, ze zeggen dat het erbij hoort hahahaa....

    liefs monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi geworden en het papier past precies bij de foto.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk zeg!!!Wat een leuk papier, lekker vrolijk en die foto...Lief!!!
    Vind de thickers ook erg leuk!

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Heel mooi hoe jij de opdracht hebt ingevuld! Helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige LO, wat een super mooie kleuren ook.....en de foto is echt zoooo lief!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende lay-out, mooie kleurencombi en een onwijs schattige foto! Helemaal goed!
    Groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Romy, leuk gedaan! Vind het leuk dat je de foto scheef geplakt hebt. Geeft een leuk geheel zo!
    Schattige foto ook zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Romy! Deze Lo is zoooo leuk. Ik vind het papier helemaal mooi en de manier waarop je het verwerkt hebt ook. Eigenlijk he...herken ik in het snoetje van Naomi ook iets van jou. Vind je het raar dat ik dat zeg? Hihi.

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er - zoals altijd - weer goed uit. Mooie opbouw van de lay-out!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!