Pages Of My Blog

12 september 2009

Happy Fall card

Ik heb deze kaart gemaakt voor Jolanda. Gewoon een klein kaartje, omdat het zo leuk is om mensen blij te maken door kaartjes te versturen:) Het is tevens mijn deelname voor de kaart wedstrijd bij My Creative Scrapbook. I made this card for Jolanda. Just a little card because it's so much fun to make people happy by sending cards:) It's also my participation in the card contest over at My Creative Scrapbook. De basis is een dubbelgevouwen stuk kraft cardstock. Hierop heb ik een stukje dessinpapier geplakt, dat aan de randjes is bewerkt met edge distresser. Ik heb een ander stukje dessinpapier gemat op roze cardstock en het geheel met foamtape opgeplakt. Alle gebruikte dessinpapier is overigens van Bo Bunny Delilah. Met een border punch heb ik een klein randje uit bruin papier gestanst en dit heb ik op het middenstukje geplakt. Alle bloemhartjes zijn voorzien van een dotje Liquid Pearls. Over de breedte van de kaart heb ik een lintje (Fancy Pants) geplakt. De bloem heb ik geknipt uit Delilah papier. De blaadjes zijn licht omgevouwen. Ik heb de bloem versierd met dotjes Liquid Pearls en een charm van Prima. Marketing. Bij de bloem heb ik twee delen van een Prima. Say It In Pearls Mixed Crystals swirl geplakt. De tekst 'happy fall' heb ik gemaakt van witte en zwarte tiny alpha stickers. En het kaartje is tenslotte afgemaakt met twee keer drie strass steentjes.

7 opmerkingen:

  1. super weer ! Hele mooi kleuren en de bloem is mooi afgewerkt.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi die bloem is ook gaaf en jij hebt weer iemand blij gemaakt.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Die bloem is heel mooi en het papier ook! Hoe je uit papier een mooie bloem kan maken! Jolanda zal maar wat blij zijn met dit kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie herfstkaart, Romy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is weer een mooi kaartej geworden Romy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje weer Romy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart is het geworden Romy!!
    Heel erg bedankt voor dit kaartje. Ik heb hem vanmiddag ontvangen.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!