Pages Of My Blog

10 februari 2010

Oh cupid...

Ik vind de Cupid papiertjes van Pink Paislee gewoon zo leuk...zo lief en toch romantisch. Helaas werkte ons internet gisteren en vandaag niet...dus ik kon de kaartjes nog niet eerder laten zien. De eerste, hieronder, is gemaakt met de sketch van Card Patterns. I just love the Cupid papers by Pink Paislee...so sweet and still romantic. Unfortunately we were disconnected from the internet yesterday and today...so I couldn't show you these cards earlier. The first one, here, is made with the sketch from Card Patterns. Ik heb drie rechthoekige stukken dessinpapier langs de randen aangezet met Colorbox inkt en op een stuk kraft cardstock geplakt. Daarna heb ik de accoladevorm uit het 'elements'-vel geknipt en met foamtape opgeplakt. De twee hartjes heb ik met de hand uitgeknipt en omlijnd met gouden pen. De tekst 'Love' is gemaakt van fabric thickers met daarop Diamond Glaze en Liquid Pearls. En het bloemetje is een Prima Iced Got flower. Daarna heb ik een stuk geruit lint over de breedte van de kaart gestrikt en heb ik naast de accoladevorm twee halve Jillibean Soup journaling sprouts geplakt. Het kaartje is weer afgemaakt met blauwe strass steentjes.
Ik heb ook meegedaan met de sketch challenge van deze week bij Card Positioning Systems en dit is mijn kaart, gebaseerd is op hun sketch.
I also participated in this week's sketch challenge at Card Positioning Systems and this is my card, which is based on their sketch.
Ook bij deze kaart heb ik twee vlakken dessinpapier op kraft cardstock geplakt. Daarna knipte ik een rechthoek uit het 'elements'-vel en heb ik dit met foamtape op de kaart bevestigd. De lieve woordjes (mine, dear etc.) heb ik er zelf met fineliner op geschreven en de tekst 'Be mine' is weer gemaakt van fabric thickers. Onderaan het kaartje heb ik een lintje gestrikt en de kaart is versierd met Prima Iced Got flowers, geponste vlindertjes, strass steentjes en Stickles.
Ik wilde jullie ook graag deze foto van onze kleine 'diva' Beertje laten zien...kijk eens waar ze geslapen heeft gisteren:)
I also wanted to show you a picture of our little 'diva' Beertje...look where she was sleeping yesterday:)

16 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes!! Helemaal geweldig!!! en wat een prachtige lijn hè Cupid, ik ben er ook weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful cards Romy!!
    Your cat is adorable!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zijn de kaartjes leuk Romy! ik word er spontaan helemaal vrolijk van (dat was ik even niet vanwege de studie die niet zo goed lukt, haha). Waar bloggen al niet goed voor is!

    En de foto is ook erg schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihihi beertje is ook blog verslaafd.Je kaartjes zijn weer super mooi en het papier is gaaaaaf.
    gr,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super kaartjes hoor romy en die kat van jouw lekker luieren ,dat kunnen die van mij ook zo heerlijk zelf snurken hihi groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke kaartjes! en wat een lieve foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes, echt weer heel mooi! Het papier is inderdaad geweldig! En jullie kleine diva is echt een schatje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze weer prachtig geworden Romy....en wie is de gelukkige ontvanger...???;-)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze prachtig Romy,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaartjes Romy mooi he dat papier kan er ook niet genoeg van krijgen. En ach wat een dotje die poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaartjes zeg!!! Zeker gaaf papier, romantisch maar idd ook vrolijk!!!
    En dei Beertje!!!hihihi heeft ie dat soms van zijn baasje gezien????;P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card..love all your layers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous take on the sketch and what a pretty kitty!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaartjes weer!!!
    En wat slaapt jullie poesje daar lekker, zal wel lekker warm zijn lol

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke, vrolijke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaartjes! En vooral de eerste, o la la, l'amour! En wat een vertederende foto van een slapende Beertje! Wat een leven!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!