Pages Of My Blog

20 april 2010

Baby girl & An award

I didn't only create a layout on Sunday, but also this card, which is based on the sketch over at Card Positioning Systems. I wasn't immediately satisfied with this card, but I added two buttons to it later and I think I like the card much better right now. Ik heb zondag niet alleen een layout gemaakt, maar ook deze kaart, die is gebasseerd op de sketch van Card Positioning Systems. Ik was niet meteen tevreden met de kaart, maar ik heb er later twee knoopjes aan toegevoegd en ik denk dat ik hem nu al iets mooier vond. Op een basis van kraft cardstock heb ik drie vlakken Teresa Collins Bébé Girl papier geplakt. De randjes van het papier zijn opgeruwd met een edge distresser. Daarna heb ik onderaan een kantje geplakt. De tekst Bébé is een chipboard figuur van Teresa Collins, dat op een ander chipboard figuurtje is geplakt en waarbij ik een chipboard kroontje heb geplakt. Het is versierd met Stickles en plakpareltjes. De vlindertjes zijn geponst uit kraft cardstock en, net als de hoekjes van het kaartje, versierd met roze strass steentjes. En de twee knoopjes zijn voorzien van Stickles en dotjes Liquid Pearls en een strikje, gemaakt van waxkoord.
En ik las net dat Jackie me deze award heeft gegeven. Heel erg bedankt!! Dit zijn de regels voor deze award:
1) Plaats bovenstaande afbeelding van de afward op je blog.
2) Plaats een link naar de persoon waarvan je de award hebt ontvangen.
3) Geef de award door aan zoveel mensen als je maar wilt.
4) Plaats een link naar de personen aan wie je de award wilt doorgeven.
5) Laat de personen, die je genomineerd hebt, dat weten door een reactie op hun blog achter te laten.
Ik wil deze award graag doorgeven aan de volgende mensen (in willekeurige volgorde):
And I just read that Jackie gave me this award. Thanks so much!! These are the rules for this award:
1) Place the image shown above on your blog.
2) Link back to the person you received this award from.
3) Give the award through to as many bloggers as you'd like.
4) Place a link to the persons you'd like to give this award to.
5) Let these persons know you've nominated them by leaving them a comment on their blogs.
And I'd like to give this award through to the following girls (in no particular order): Odetta, Jolanda, Marianne, Miranda, Marlieke, Lean, Ellen, Gea, Karin, Carine, Jolanda S.

14 opmerkingen:

  1. prachtige kaart ! Enne gefelicteerd met de verdiende award !
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je Award Romy en wat lief dat je hem aan mij doorgeeft!!! Ik las het net bij toeval op je blog....
    Ik zal hem zo snel mogelijk op mijn blog zetten. Nogmaals super bedankt!
    En je kaartje is weer geweldig!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat ik hem van je krijg ! een eer is dat , dank je wel.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje prachtig! En wat een eer om een award van je te krijgen! Ik ben nu snel aan de studie gegaan (en tussendoor stiekem even bloggen, haha) maar ga de award morgen plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave kaart heb je gemaakt en gefeliciteerd met je verdiende award.
    Bedankt voor het door geven aan mij ben er weer heel blij mee.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd met jouw zeer terechte verdiende award.
    Heel hartelijk bedankt voor het doorgeven jouw award aan ons! Lieve groetjes,Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. P.s. Wauw, wat een stijlvolle babykaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd,wat leuk!!Heel erg bedankt ook,ga m vandaag even laten zien op mijn blog!Mooie kaart!!!Weer eens wat anders dan de geeikte babykaart!Mooi gedaan.
    (oh en 3 jaar over je A diploma...wat ben ik blij met de stoomcursussen!;))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super leuke kaart zeg!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaart geweldig en wil je bedanken voor de award. Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoy Romy,
    Proficiat met jouw award!
    Bedankt om deze award aan mij door te geven! Staat al op mijn blog.
    Fijne dag nog!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 'Hey wat leuk!!!! Dank je wel!!! Lief! Jij gefeliciteerd!!!

    Ik vind je kaartje ook helemaal geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is echt een prachtige kaart geworden! Gefeliciteerd met je verdiende award en wat leuk dat je hem aan mij doorgeeft! Bedankt!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!