Pages Of My Blog

19 april 2010

Family

Gistermiddag ging ik naar Jolanda en Joyce. We hadden zoveel lol: scrappen, praten, lachen en foto's maken natuurlijk:) Hier is de layout, die ik heb gemaakt: Yesterday I spent the afternoon at Jolanda and Joyce's. We had tons of fun while scrapping, talking, laughing and photographing of course:) Here's the layout, that I created: Voor deze layout heb ik de lijn Queen Bee van Pink Paislee gebruikt. Ik heb het die-cut vel papier op een bruingrijze achtergrond geplakt. Hierop zijn twee kleinere vlakken dessinpapier geplakt, die langs de randen zijn voorzien van faux stitches. Alle randjes van het papier zijn opgeruwd met edge distresser. In het midden heb ik de foto opgeplakt met deels daaroverheen een transparante klok van Teresa Collins. Het lint is 'pleated ribbon' van Pink Paislee en heb ik op een reep papier, die aan de onderkant van een geponste rand is voorzien, geplakt. De gele 'knopjes' zijn Bella brads van Pink Paislee. De bloem is een Prima flower , die versierd is met Stickles. Daarbij zijn twee uitgeknipte bloemen en takjes geplakt. De titel is gemaakt van vilten thickers met daarop Liquid Pearls. De layout is tenslotte versierd met twee geponste vlindertjes.
En dit zijn twee van de tweehonderd (!) foto's, die we gisteren hebben gemaakt. De grappige foto...
And these are two of the two hundred pics that we took yesterday. The funny one...
...en de serieuze...
...and the serious one...

13 opmerkingen:

  1. Het is echt een super leuke layout!!

    Die foto's zijn echt erg:P en volgens mij was die laaste geen serieuze:p Ik vond het erg gezellig gister!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie L/O,dat papier is super!!De bloem vind ik ook heel mooi!
    en de foto's zien er erg gezellig uit!

    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer supermooi gemaakt...en wat zijn faux stitches(nog nooit van gehoord)

    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf je lo en mooi papier ook.Volgens mij zijn jullie aardig melig op de foto's.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi LO! Prachtige kleuren. En het moet wel heel gezellig zijn geweest, wow 200 foto's dat belooft wat.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt een supermooie lo !! en die foto's.....gewoon een lekker gek stel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige foto's...
    En die layout is ook wéér super !!


    Heb een award voor je op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whhaaa! 200 foto's??!!! En dan nog tijd over houden om een Lo helemaal af te maken?! Dat vind ik knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie layout! en hele leuke foto's van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een prachtig lootje, mooie details weer....enne de foto's zijn erg grappig

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige LO, mooi kleuren...en wat een leuke foto's! Echte scrapfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Like the colors with the sepia toned photo, pleated border under the title alphas and the die cuts.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!