Pages Of My Blog

11 mei 2010

Imaginisce Love & Cherish en meer nieuws!

Wauw!! Zwart en wit is van velen al de favoriete kleurencombinatie, maar de Imaginisce Love & Cherish collection is al helemaal super-supermooi. Kijk maar eens naar deze gave stempels...de paardebloemen, zucht, wat vind ik ze mooi! Alle stempels uit deze lijn vind je hier.
Deze Bling Blossom van Imaginisce is helemaal in Black Tie-stijl. Perfect voor op een chique en elegante layout of kaart.
En er is meer ZVA Creative binnengekomen! Hun gave pearls en andere bling embellishments gaan als verse broodjes over de toonbank en dus probeer ik het assortiment telkens aan te vullen met nieuwe varianten in de meest mooie kleuren. Wil je zien wat er nog meer nieuw is van dit merk? Je kunt al onze ZVA Creative producten hier vinden. Van de prachtige, pastelkleurige Basic Grey Kioshi lijn hadden we al de brads verkrijgbaar, maar nu hebben we ook de mooie knopen uit deze serie te koop! Oei, oei, oei...wat zijn ze schattig! En waar ik het over heb? De nieuwe We R Memory Keepers stempeltjes, waaronder dit lieve vogeltje dus! Zijn ze niet lief?!
Ook nieuw van We R Memory Keepers zijn enkele Glitter Lace borders. Ze voegen een prachtig glimmertje toe aan je layout of kaart en maken je project zo helemaal af.
En last, but certainly not least: de prachtige knopen...
...en chique brads uit de Basic Grey Capella lijn. Ik ben helemaal weg van deze kleurtjes, en ik hoop jullie ook:)

1 opmerking:

Your comments make my day! Thank you!