Pages Of My Blog

27 juni 2010

Lullaby Lane

Oops, it has been a few days already...I've been busy, busy, busy again. Tomorrow I've got two tests and on Tuesday another one...and then, I'm finally ready and I can enjoy lots of spare/ scrap-time:) Here's a card, that I made today using the sketch over at Card Patterns.
-
Oeps, het is alweer een paar dagen geleden...ik ben weer druk, druk, druk geweest. Morgen heb ik twee toetsen en dinsdag heb ik er nog eentje...en dan, dan ben ik eindelijk klaar en kan ik genieten van een heleboel vrije tijd/ scraptijd:) Hier is een kaart, die ik vandaag heb gemaakt met behulp van de sketch van Card Patterns.
1) De basis voor deze kaart is een stuk kraft cardstock, waarvan ik de randjes heb aangezet met bruine inkt. 2) Op het kraft cardstock zijn drie stukken Webster's Pages Lullaby Lane papier geplakt. Daarvan zijn de randjes opgeruwd met edge distresser. 3) De bingokaart is van MME en heb ik een stukje kleiner gesneden, zodat het formaat beter bij de rest van de kaart paste. 4) Uit vellen Lullaby Lane en Garden Gala papier heb ik de kinderwagen, het treintje en de vlaggetjes geknipt. Alles is tevens versierd met Stickles en de vlaggetjes ook met Liquid Pearls. 5) Op de vlaggetjes heb ik kleine strikjes geplakt, die zijn gemaakt met scrapper's floss. Ook heb ik op het kinderwagentje een bedeltje met de tekst 'Made with Love' geplakt. 6) De kaart is tenslotte voorzien van twee roze strass steentjes.

19 opmerkingen:

  1. wow Romy ! wat een superkaartje !! echt superleuk zo met dat slingertje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How very cute - vintage and cute - love the color combo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh Romy wat mooi!!!!super gemaakt!!
    wou dat ik nog een baby kreeg...hahaha....geweldig mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje heb je gemaakt Romy en succes met je toetsen.Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoy Romy,
    Succes met je toetsen!
    En wat heb jij de laatste tijd weer prachtige werkjes gemaakt! Je weet: ik ben helemaal weg van jouw stijl! Supermooi allemaal!
    Liefs,
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Romy,zo leuk die kinderwagen,prachtig papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje hoor, en succes met al je toetsen nog

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje!
    Succes met je toetsenweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AAAA wat een lief kaartje helaas ook ik word geen mam dus niet voor mij hihihi....succes op school.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooooh wat gaaaaaaaaaaaaaaf!!!! Die strikjes!!!! Ik vind het echt een super mooie kaart!!!!
    Geweldig!!
    Succes met je laatste toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve romy,
    Meis..
    Wat een beauty is dit! Superrrrrr mooi vind ik de kaart! Geweldige details, hoor!
    Heel erg veel sterkte met de toetsen! Pfff...
    Het is bijna te warm om te leren!
    Brugpiepertje hier is klaar met de toetsen!
    Gelukkig....
    SUCCES, lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw!! Echt super en heel leuk die strikjes! Morgen je laatste toets, succes!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kaartje Romy, super mooi!
    Succes met je laatste dag morgen.
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart. De titel Bingo is zeer van toepassing, hahaha. Net zoals het hartje met de tekst Made with Love. Geweldig gemaakt, ik kan niet anders zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooi kaartje, Romy. Heel leuk met die slinger en treintjes. Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Romy en sterkte met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a stunning card Romy! I hope all of your tests have gone well. I wanted to pop by and congratulate you on your honourable mention on the MME blog. Your layout was gorgeous. Enjoy your prize!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Absolutely stunning! Awesome Card! Thanks for playing at Card Patterns!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wow! I love how you used the Webster's pages here...gorgeous work! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!