Pages Of My Blog

29 juni 2010

Oh happy day!

Wow, how much happiness can one day bring? First of all this was the last day of my week of tests and it felt so good to finally have some time for myself again. I went to the shopping mall and bought myself a nice summer dress, which I totally love and had to wear immediately of course:) And when I got home I started my computer and saw that I was the honourable mention winner at the MME blog with this layout:
-
Wow, hoe leuk kan een dag zijn? Ten eerste was dit de laatste dag van mijn toetsweek en het voelde zo goed om voor het eerst weer wat tijd voor mezelf te hebben en niets te móeten doen. Ik ben lekker naar Amstelveen gegaan om te winkelen en heb voor mezelf een hele gave zomerjurk gekocht, die ik zo mooi vond dat ik hem meteen aan moest trekken:) En toen ik de computer opstartte zag ik ook nog eens op het MME blog dat ik de eervolle vermelding winnaar ben geworden met deze layout:
Woohoot...I felt so honoured and happy. Now I may choose one entire MME collection as my prize. How cool is that? Thanks so much, MME, both for your amazing products and your amazing sketches and challenges!
-
Woohoot...ik voelde me zo vereerd en blij. Nu mag ik een hele MME collectie kiezen als prijs. Hoe gaaf is dat? Heel erg bedankt, MME, zowel voor jullie geweldige producten als voor de geweldige sketches en wedstrijden!
And now I'm off to a BBQ with some classmates. So even more fun for today:)
-
En nu staat er voor vanavond ook nog eens een BBQ op de planning met een paar klasgenoten. Meer leuks voor vandaag dus:)

16 opmerkingen:

  1. Romy gefeliciteerd dat je gewonnen hebt met deze lay out!! Hij is echt prachtig geworden! Ik moet nog steeds de foto's een keer gaan scrappen. Gelukkig is het bijna vakantie. Veel plezier vanavond met de BBQ!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gefeliciteerd Romy !! de lo is ook prachtig ! Ik ben benieuwd wat je uitkiest. Fijne vakantie !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa ik had het al gezien, hij is ook erg mooi geworden de lo, gefeliciteerd en veel plezier met je prijs!!!!!

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Romy dat is gaaf!!Gefeliciteerd hoor,goed gedaan!
    En iets voor niets uitkiezen is ook altijd leuk he.
    Fijn dat je een mooie jurk heb gekocht,geniet van je "vrij" tijd!!!
    Fijne avond,Jolanda
    (niet zo gek dat je gewonnen hebt,je LO is erg mooi!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefelciteerd meis, helemaal verdiend ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeee! Wat leuk allemaal. 't is net wat je zegt: Hoe leuk kan een dag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, gefeliciteerd Romy! Dat is geweldig en wat een prachtige prijs hangt daaraan zeg!
    En ehhh,,,,, fotootje van je nieuwe jurk misschien???(wel met jou erin natuurlijk ;-)))
    En nu lekker vakantie vieren?

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jeeeeeeeesssssssssssssssss gaaf hoor gefeliciteerd.
    gr,lean veel plezier met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd!Kon bijna niet anders!Geniet ervan...ook van je vakantie!!!Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd!!
    en geniet ervan, heb je wel verdiend na zo'n zware toetsenweek.
    groetjes Nicole.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk gefeliciteerd, Romy!!!! En dat is nu de kers op de slagroom! Wat een heerlijk nieuws na zo'n zware toetsenweek. Ik ben zeer benieuwd wat je gaat kiezen en nog nieuwsgieriger naar de creaties die je hiermee gaat maken. Kortom, je hebt het zeer terecht verdiend en geniet er maar lekker van, meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super gefeliciteerd!
    het is ook echt een gave lo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw dat klinkt zeker als een super leuke dag! Gefeliciteerd en je hebt het echt verdient! Veel plezier met je prijs!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh die is schitterend gemaakt Romy,complimenten hoor.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte lievrd!
    Wat heerlijk, dat je nu eindelijk kunt genieten van alle leuke dingen!
    Geniet van de bbq en je leuke zomerjurkje!
    Je lO is prachtig!
    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I am happy My Mind's Eye was part of your wonderful day !

    Amber

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!