Pages Of My Blog

27 juli 2010

Prima Ballerina

I fell in love with this beautiful 'prima ballerina' from Magnolia, as soon as I saw it. And I just had to use it for a card. I made this card with the sketch over at Card Positioning Systems.
-
Ik was meteen verliefd op deze 'prima ballerina' van Magnolia, toen ik hem zag. En ik moest deze stempel gewoon gebruiken voor een kaartje. Deze kaart heb ik gemaakt met de sketch van Card Positioning Systems.
1) Op een basis van kraft cardstock heb ik drie vlakken Bo Bunny Peacock papier geplakt, waarvan ik de randjes heb aangezet met inkt. 2) Uit het elements vel heb ik het vierkantje geknipt en deze heb ik links op de kaart geplakt. 3) Met foamtape heb ik de Jillibean Soup calendar sprout en de Magnolia op de kaart geplakt. De Magnolia is ingekleurd met Derwent potloden en Stickles (kleur: Crystal). 4) Bij de calendar sprout heb ik twee Prima Country Elegance flowers geplakt. 5) Op de calendar sprout is de tekst Bday gevormd. Deze is gemaakt met Webster's Pages storytellers letterstickkers, met daarop een laagje Stickles. 6) Rechtsbovenin heb ik een geponst vlindertje geplakt, met daarbij twee voelsprietjes, die ik laatst van Jolanda en Joyce heb gekregen. 7) De kaart is tenslotte versierd met Peacock rub-ons en strass steentjes.

14 opmerkingen:

  1. Hoy Romy,
    Prachtige kaart!
    Ik ben helemaal weg van die kleuren!
    Fijne dag!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Paars en turquoise! Dan kan het alleen maar mooi zijn, hihi. het zijn zulke geweldige kleuren! Ik vind het weer een mooi kaartje! Groetjes en een fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi weer gave kleuren ziet er prima uit.
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, om vrolijk van te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Romy,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is idd een schattige stempel mar ook heel erg mooi verwerkt!
    Prachtige kleuren combi!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is weer geweldig mooi.
    schattig stempeltje !
    groetjesssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat geweldig leuk ! GR Joyce

    ps ik geef een leuke blogcandy weg, een silent setter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurencombie!!!! Alles heb je weer heel mooi gepositioneerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje en zo mooi!!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Echt super en wat heb je het stempelafdrukje mooi ingekleurd! Prachtige kleurencombinatie ook!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!