Pages Of My Blog

21 september 2010

Scrappassion Challenge Blog Card

I'm sorry but this will be a little short blogpost, since I have to hurry a bit...so much to do and so little time;) But I couldn't wait showing you this card, which I made yesterday. Scrappassion Challenge Blog is celebrating their 2nd birthday this month and they run a fun card challenge on their blog. Here's the card I sent them.
-
Sorry voor de korte blogpost, maar ik moet een beetje opschieten...zoveel te doen en zo weinig tijd;) Maar ik kon niet wachten om jullie de kaart te laten zien, die ik gisteren gemaakt heb. Scrappassion Challenge Blog viert haar tweede verjaardag deze maand en ze hebben een leuke kaartenchallenge op hun blog. Deze kaart heb ik naar hen gestuurd.
Het papier is van Winter Joy, evenals de noteworthy journaling card, de chipboard figuren en de 3D sticker. En verder heb ik een Melissa Frances rub-on, een thicker 2, touw en strass steentjes gebruikt.

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi Romy,die kleuren en dat papier zijn zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! Wat een tempo heb jij trouwens!!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoy Romy,
    Prachtige kaart! Mooie papierlijn ook!
    Fijne dag!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent lekker op dreef de laatste tijd, wat maak je veel!!!
    En deze kaart is weer supermooi!

    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zat al op je blogpost te wachten :-)
    Wat een prachtig kaartje weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje even niet geweest en 5 nieuwe posts!! wat een tempo heb jij!! Wat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt!! Ontzettend leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de kaart zeer feestelijk! En het getal 2 knalt er tussenuit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super kaart weer Romy mooie kleuren touwtje er om en zelfs de 2 ontbreekt niet.
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi, maar het is ook een mooie lijn van Bo Bunny!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt weer een super kaartje gemaakt! Het is prachtig papier en leuk met die touwtjes!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!