Pages Of My Blog

17 september 2010

Thankful 4 You

I felt so bad: my newborn baby niece Elise is almost 2 months old already and I still hadn't scrapped any of the pictures that I took of her. But today I had a blast scrapping this adorable picture of Elise. The challenge over at the My Mind's Eye blog is a fun one: you had to make a 'thankful for...'-layout, that is based on the fabulous sketch they provide. I used their sketch and some wonderful Lost & Found papers from MME to create this layout. I used a lot of pink, glitter and shabby chic stuff on here.
-
Het voelde zo sleccht: mijn babynichtje Elise is alweer bijna 2 maanden oud en nog steeds had ik geen van de foto's, die ik van haar genomen heb, gescrapt. Het lag in ieder geval niet aan Elise, want lief, mooi en schattig is ze zeker:) Maar vandaag heb ik veel plezier gehad met het scrappen van deze lieve foto van haar. De wedstrijd bij My Mind's Eye is weer erg leuk: je moest een 'thankful for...'-layout maken, die is gebaseerd op de gave sketch, die op hun blog staat. Ik heb hun sketch gebruikt en de prachtige Lost & Found serie van MME gebruikt om deze layout te maken. De layout is weer vol met roze, glitter en shabby chic details.
1) Als basis heb ik een die-cut vel uit de Lost & Found serie genomen. De randen hiervan heb ik voorzien van faux stitches. 2) Op het die-cut vel heb ik drie vlakken dessinpapier geplakt, waarvan ik de randen heb opgeruwd met edge distresser. 3) De foto van Elise heb ik gemat op donkerroze papier en deze heb ik rechtsonderin op de layout geplaatst. 4) Uit een vel dessinpapier heb ik vervolgens de 'banner' geknipt en deze is met foamblokjes onderaan opgeplakt. 5) Rechtsonderin heb ik drie Prima flowers bevestigd, samen met een strikje van lint. 6) Voor de titel had ik geen passende letters, dus heb ik Prima alphabet letters voorzien van een laagje bruine Stickles, zodat ze mooi met de bruine rand van het achtergrondvel matchen. De tekst 'You' is gemaakt van thickers met daarop een laagje Diamond Glaze en telkens drie dotjes Liquid Pearls. 7) En tenslotte heb ik de layout versierd met geponste vlindertjes, MME brads en een stukje geschreven tekst, rechtsonderin.

23 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige layout ,heel mooi en zo lief

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een mooie layout!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende layout weer Romy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig weer Romy zo lief mooi papier en gave details ook.En je kan ook niet alles tegelijk scrappen alles op zijn tijd.
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend mooie lay-out, Romy. Een geweldig lieve foto en heel mooi gecombineerd met het papier en embellishment. Mooie kleurencombinatie ook.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend!!1hier moet je toch mee winnen zo mooi als ie is gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful layout! It is all so soft and pretty Romy and the photo is just so gorgeous. Sonia x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super Romy,heeel mooi!!!En...jij ook overal glitters zeker,die komen we nog dagen tegen he!
    Je L/O is schitterend en je nichtje zo zo mooi!!!!
    Fijn weekend,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ze vond het vast niet erg dat je haar foto's nog niet had gescrapt, maar zo wel: dan heb je dat nu helemaal goed gemaakt!!!!
    Wat een geweldige lo!!! En echt een super mooie foto!!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan Romy en wat een lief kindje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoy Romy,
    Prachtige lo.!
    Fijn weekend!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie LO heb je gemaakt Romy!!Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo lief en vertederend, je lo is zo mooi, in combinatie met die foto, ik kreeg even kippevel!

    ik vind dat je moet winnen!!
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw!! Wat een super lieve foto en je layout is weer schitterend geworden! Prachtig papier en heel leuk met die bloemen! Er zullen vast nog meer prachtige layouts volgen met een foto van haar.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je 1e LO van Elise mag er zijn, hij is echt super mooi, mijn complimenten.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Adembenemend mooi .......zucht!!!!
    De kleurtjes van de designpapier passen perfect bij deze lieve foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ongelofelijk mooi !!!!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow such a precious and beautiful layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WOW echt prachtig mooi Romy ik heb de opdracht ook gemaakt en inderdaad ook met lost&found maar deze is geweldig mooi, alles klopt, schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!