Pages Of My Blog

23 september 2010

Together

Yesterday I started working on my take on the Prima BAP-sketch for September and today I finished this layout. At the picture you see Amber and Noah, Mireille's childeren. She took this picture of them, when I visited them back in July. I hope you don't mind me scrapping it, Mireille, but I thought this picture was just so so cute:)
-
Gisteren ben ik begonnen met mijn interpretatie van de Prima BAP-sketch voor september en vandaag heb ik de layout afgemaakt. Op de foto zie je Amber en Noah, Mireille's kinderen. Zij heeft deze foto van hen gemaakt, toen ik een dagje met hun heb doorgebracht in juli. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik hem scrap, Mireille, maar ik vond deze foto gewoon zo zo lief:)
Voor deze layout heb ik papier uit de Jack&Jill en Annalee lijn van Prima gebruikt, samen met Prima Athena flowers, grote Prima flowers, Prima rub-ons, thickers en een aantal uitgeknipte figuurtjes. Alles is weer flink versierd met Stickles...mijn grote verslaving, hihi.

15 opmerkingen:

  1. That's a cute photo. Like the arrangement of the title alphas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi Romy,wat een mooie kleuren en die foto is helemaal super!!!
    Succes met de challenge!!!!
    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje zeg!!!! Wat een mooie kaartjes en lo's heb je de afgelopen tijd weer gemaakt!!!!
    Super!!!
    En dit is idd een geweldige foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige LO, hele mooie foto, en die bloemen zijn ook om van te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaaaf mooi gedaan hoor vind ze vast niet erg..Takje boven aan staat ook zo lief erbij.
    groetjes<lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie LO heb je gemaakt Romy!!Leuke foto ook.Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi lootje, de kleurtjes zijn voor mij iets te snoeperig, maar met deze foto helemaal prachtig. De foto is trouwens ook om te smullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige foto.....ach en het lootje is helemaal te GEK, wat een prachtige kleuren combinatie, helemaal top Romy.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige LO Romy. De kleuren zijn geweldig mooi en de foto is heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is soooo pretty Romy! I love the soft colours and flowers as they set off that gorgeous photo beautifully. Sonia x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt weer een schitterende layout geworden! Prachtig zo al die bloemetjes en de foto is inderdaad erg lief!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mireille vindt het vast niet erg dat je deze foto hebt gescrapt, want je hebt er een mooie lay-out van gemaakt. Je hebt de bloemen op een prachtige manier verwerkt. Top!

    xoxo

    PS: Wat heb je een mooie herfstlay-out op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het totaalplaatje (de lay-out en de foto) is heel erg dromerig! Schitterend gemaakt, Romy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. PRACHTIG!!! Ik vind m echt geweldig geworden Romy! de foto, de kleuren, het design, alles!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!