Pages Of My Blog

10 december 2010

Smile?

Naomi is starting to realize that she doesn't always have to smile when I take pictures of her. There are a lot of possibilities: you can make a crazy face, put your tongue out of your mouth or simply open your mouth...And you know what, I don't even mind her acting silly in my pictures: you can't only scrap the perfect moments, right?! For this layout I used the sketch over at My Creative Scrapbook. Usually I'm not that much of a colour blocking scrapper, who uses a lot of squares in her design, but I did like the sketch though. It has lots of possibilities and I had so much fun putting lots of flowers on my page:)
-
Naomi begint zich te realiseren dat ze natuurlijk niet alleen maar kan lachen op de foto. Er zijn zoveel mogelijkheden: je kunt een gek gezicht trekken, je tong uitsteken of gewoon met je mond open op de foto gaan. En weet je wat...het maakt mij niet eens uit dat ze vaak zo gek op de foto staat: je kunt immers niet alleen de perfect momenten scrappen, toch?! Voor deze layout heb ik de sketch van My Creative Scrapbook gebruikt. Normaalgesproken ben ik niet zo'n lineaire scrapper, die veel vierkanten in haar designs gebruikt, maar ik vond het toch een erg leuke sketch. Hij biedt veel mogelijkheden en het was ook erg leuk om zo 'uit te schieten' met de bloemetjes;)
Het papier is van Graphic 45, Steampunk Deburante. De kleine bloemetjes kreeg ik laatst met de post van Mireille (ik vind ze super...nog heel erg bedankt!) en ze zijn van Petaloo. De grote bloemen zijn Prima Belle Artes flowers en voor de titel heb ik thickers gebruikt.

18 opmerkingen:

  1. Super mooi weer Romy gaaf papier mooie......bloemen en foto.Een genot om naar te kijken .
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was deze week nog niet bij je wezen kijken mar wat een mooie dingen stan er weer op je blog Romy! Dat was echt weer even genieten....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, je ziet wel dat de AAAAAAA op mijn toetsenbord niet werkt zoals het zou moeten (en dat ik ook niet blind kan typen, en dat ik veel te snel door ga zonder te controleren)....Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend weer zeg! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!!!! Deze foto's zijn vaak juist het leukste!! ;-)
    Ik vind je lo weer prachtig, zeker mooi die bloemen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. thanks for playing along with the Webster's Pages Blog Hop!

    Wonderful Layout!!! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi zeg en wat een mooi papier he...super!!
    EWn ja ik ken het gekke bekken op de foto....het gaat ook weer over!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is prachtig Romy, druk dat wel, maar daar hou ik wel van. En dit soort foto's zijn zoooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle laagjes en ook de bloemencluster vind ik weer supergaaf gedaan Romy. En die foto is ook een plaatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige LO met veel mooie details. De foto van jullie is erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ontzettend leuk ! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww Romy,Wat schitterend gemaakt,leuke foto.
    En wat een prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gave LO en wat een onzettend leuke foto van jullie twee. Heerlijk die meiden :) Zal wel in de naam zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je layout is echt ontzettend mooi geworden en die bloemen zijn echt super zo!! Dit papier vind ik ook zo mooi.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is beautiful Romy! I love it, your blooms look so prettY! love all the details.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend! Heel erg mooi hoe je de bloemen hebt geclusterd! En wat een leuke foto van jullie tweetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!