Pages Of My Blog

12 december 2010

Sweet Season

Unfortunately I haven't got much to show you here. I've had a busy week having to finish a lot of homework and this week will be filled with lots of work to do for school as well. But I managed to take an hour and make a card. How beautiful and magical are these Sweet Season papers from Webster's...?
-
Helaas heb ik niet veel te laten zien op het moment. Ik heb een drukke week achter de rug met een aantal grote praktische opdrachten voor school en ook aankomende week zal nogal vol worden. Maar toch is het me gelukt een uurtje van mijn drukke dag te pikken en te gebruiken om een kaartje in elkaar te flansen. Ik vind deze Sweet Season papiertjes van Webster's zo magisch mooi.

14 opmerkingen:

  1. Such a pretty card, Romy!!! I hope school is going well!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt wel een plaatje uit een sprookjesboek! Prachtig!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf weer en ja zwijmel papier natuurlijk.
    succes op school groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje! Heel mooi gedaan! Succes met alle drukte voor school! Ik heb goed nieuws: sinds gisteren ben ik officieel geslaagd voor mijn gymopleiding! Ik kan me nu weer lekker op mijn baan EN hobby richten. zonder studie! Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Romy. Ik houd van het artistieke uiterlijk van deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Romy, I think this is my favorite card that you've done recently! It's absolutely magical. I am finishing up my very last week of undergrad right now, so I feel your pain about all the homework! Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!! Super echt schitterned gemaakt. ZOveel te zien op dit kaartje!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt toch een prachtig kaartje in elkaar geflanst, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Romy,zo mooi die kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is weer een kunstwerkje Romy,heel mooi!!En dat papier is idd heeeel mooi!!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig kaartje weer meid!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Romy,
    Heel herkenbaar, dat vele huiswerk en al die opdrachten! Bah...ha, ha..
    Maar het moet wel, he?
    In ieder geval is je kaart schitterend! En grappig, dat die kleine meid met d'r mondje open op de foto staat! Het heeft iets, hoor!
    Lieve groetjes van een grieperige Jen, die van alles wel wil laten zien, maar er gewoonweg geen tijd voor heeft! Ben zo druk met school en het KDC!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kaart doet mij een beetje denken aan het snoephuisje van de heks uit het sprookje van Hans & Grietje! Geweldig mooi hoe jij altijd de laagjes designpapier verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!