Pages Of My Blog

26 juni 2011

Central Park

Aussie Scrap Source is doing a really fun challenge the past few weeks: style lounge. Every week you a style of one of their DT members is featured and is described in two words. The challenge is to make a project in this style too. This week you had to make a layout in 'detailed layers' style, à la Suzanne Tonga, whose work I truly admire. I had so much fun creating this page. The photo might need a short explanation;) Well, I'm totally not spiritual, just like the rest of my family. We're kinda down to earth people, I think. But when I saw the beautiful lightning at a lake in Central Park, NY, the first thing that came to my mind was 'meditation'. You often see those magically beautiful meditation pictures in magazines and that's what I thought of when I stroke this pose. Just couldn't resist;) And I thought the picture was pretty funny, so I had to scrap it.

Er is de laatste paar weken een superleuke challenge gaande bij Aussie Scrap Source: de style lounge. Elke week wordt de stijl van één van hun DT leden in de spotlights gezet en deze wordt beschreven in twee woorden. De opdracht is dan om ook een project te maken in deze stijl. Voor deze week is die stijl 'detailed layers', à la Suzanne Tonga, wiens werk ik een groot fan van ben. Ik heb met veel plezier aan mijn laagjes-layout gewerkt. Ik denk dat de foto misschien een korte uitleg nodig heeft;) Ik ben normaalgesproken totaal niet spiritueel of zoiets, maar net als de rest van mijn familie nogal nuchter. Maar toen ik de prachtige lichtval zag bij een vijver in Central Park, New York, dacht ik meteen aan die foto's die je weleens in tijdschriften ziet, waarop mensen in de meest mooie omgevingen mediteren. Dat was het eerste wat in me op kwam en ik kon het niet laten om voor de foto ook een mediteerpose aan te nemen;) En ik vond de foto achteraf te grappig om niet te scrappen...
 Webster's Pages: Country Estate papers, fabric tickets, alphabet stickers, Garden Gala fussy cut detail; Prima Marketing: Audrey Rose flowers, Corine flowers, Evelyne flowers, Birdsong bird; Scrap FX: gears and clocks; Martha Stewart: combo punch vintage lace, butterfly punch; Other: waxed twine, dew drops, liquid applique, edge distresser, stickles, liquid pearls, glossy accents, embossing powder and ink.
 

Thank you for your visit and have a great Sunday!

Bedankt weer voor je bezoekje en nog een hele fijne zondag!

21 opmerkingen:

  1. Leuk foto zeg en prachtig gemaakt in deze kleurtjes. Leuk gedaan ook met al die laagjes en mooie details!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend weer gemaakt.En vind je mini album ook erg mooi geworden.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden Romy!! Erg leuke foto met jou zo, de zonnestralen op de achtergrond zijn supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous page Romy I love all the close up details!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst nog gefeliciteerd met je behaald examen Romy, super. En deze week heb ik je creaties gemist, maar ze zijn weer allemaal even mooi! Ik heb ze net even bewonderd, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie lo en inderdaad een geweldige foto! vind je albumpje hier onder ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend gemaakt Romy,heel mooi papier en details gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi gemaakt! mooi al die verschillende papiertjes en echt een leuke foto!! Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Romy, je hebt een prachtige lay-out gemaakt met je mooie foto! Super!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gaaf lootje heb je weer gemaakt en een leuke challenge ook...alleen huu tijd he!
    doegggg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super foto zeg!!!! Wat gaaf!
    En wat een prachtige lo heb je ervan gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige layout, en een superleuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. love the design! and the photo and flowers are gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wauw, wat een zonnige layout! En wat een vrolijke foto! Summer in the City!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow!this is really beautiful.. so much to look at!! love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eigenlijk is alles al gezegd ,maar ik vind hem ook supermooi.Hou ook erg van deze stijl !
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I saw this over at Webster's and was so impressed with how beautiful all the layering and embellishments are!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!