Pages Of My Blog

27 juni 2011

Mood Paper Crafter Layout

I'm so excited to announce what I've been working on this weekend. As a birthday gift Odetta sent me the most gorgeous kit with both handmade items and other products and the assignment was to create a birthday layout with it. I've had sooo much fun playing with all the wonderful stuff. Odetta makes the most amazing embellishments. I mean, just look at this gorgeous banner and the orange flower...aren't they beautiful? A short introduction of me, a photo of the kit and my projects are all showcased at the Mood Paper Crafter Blog, which is always filled with tons of inspiration. I'd love it if you'd check it out:) Thanks again, Odetta, for letting me work with this beautiful kit and for showcasing my work on the wonderful Mood Paper Crafter blog!

Ik ben zo blij dat ik nu kan vertellen waar ik dit weekend aan heb gewerkt. Voor mijn verjaardag stuurde Odetta me de meest prachtige kit met zowel handgemaakte items als kant-en-klare producten en de opdracht was om er een verjaardagslayout mee te maken. Ik heb met heel veel plezier met alle prachtige dingen gewerkt. Odetta maakt zulke mooie embellishments. Kijk maar naar de schitterende vlaggetjeslijn en de oranje bloem...zijn ze niet prachtig? Een korte introductie van mij, een foto van de kit en de door mij gemaakte projecten staan allemaal op het Mood Paper Crafter blog, dat altijd vol staat met leuke inspiratie! Ik zou het leuk vinden als je een kijkje zou nemen:) Nogmaals super bedankt, Odetta, dat ik met de mooie kit mocht werken en dat je mijn werk laat zien op de geweldige Mood Paper Crafter blog!
 There's also a funny story behind this orange flower. I wanted to decorate it with liquid applique, but only after using my heat gun I found out that the sheer fabric of the flower shrimped when you heated it...oops. But the funny thing is that I usually liked the effect of the shrimping on the flower. It added some extra depth to my flower and gave it a vintage look. I think it's just funny how accidents can sometimes work out pretty nice;)

Er zit nog een grappig verhaal achter deze oranje bloem. Ik wilde hem versieren met een beetje liquid applique, maar kwam er pas na het gebruiken van mijn heat gun achter dat de organza stof, waar de bloem van gemaakt is, krimpt als je het verhit...Oeps! Maar het grappig was dat ik het eigenlijk wel een leuk effect vond geven, omdat je nu de laagjes nog beter kon zien. Best grappig hoe ongelukjes soms eigenlijk wel een leuk resultaat kunnen opleveren;)
 

I didn't have any space on my layout left to use this wonderful dress, that Odetta made. So I decided to use it to decorate my photo frame. I thought it was just the perfect addition to this frame:)

Ik had geen ruimte meer op mijn layout om dit schitterende jurkje, ook gemaakt door Odetta, op mijn layout te gebruiken. Maar ik heb er een ander doel voor gevonden en heb er mijn fotolijstje mee versierd:)

12 opmerkingen:

  1. Stunning page Romy and I love how the flower looks! Love all the details on your layout.
    The frame is gorgeous too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Big congrats and you made an amazing and beautiful project with it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel gaaf gemaakt en opgelost ook .
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat PRACHTIG weer!! Ik vind die kleuren die je steeds kiest, zoooo mooi (en passen zo goed bij je haar :-) ) en al die details .... geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This layout is beautiful! Odetta's embellishments are beautiful, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige layout, leuk zo met die vlaggenlijn. Leuke foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo dat is een gaaf cadeau!!!! En je hebt er zo wat mooi's van gemaakt! Echt super!
    Dat jurkje is ook gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze layout adembenemed mooi, helemaal "So Romy"! Deze kit was helemaal geknipt voor jou!!! Lekker shabby!
    Ik vind de bloem nog mooier!!!!
    Heel hartelijk bedankt voor jouw inspirerende deelnamen, jouw lovende woorden over onze blog en het was voor ons een hele eer om jou erbij te mogen hebben!
    Je bent de aanstichter in zeer positieve zin van Mood Papercrafter blog, hahaha!
    Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een mooie layout!! Super al die mooie kleuren en de bloem ziet er leuk uit hoor hihi!! Ook het jurkje bij je fotolijstje is erg mooi gedaan.. Liefs! Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige LO weer Romy, die oranje kleuren zijn heel mooi en je bloem is prachtig, ondanks het ongelukje! Ook het jurkje aan de fotolijst vind ik super gaaf.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige lay-out heb je met de kit van Odetta gemaakt. Zo mooi hoe je alle (ook geweldig mooie) embellishments hebt verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!