Pages Of My Blog

23 november 2011

Bo Bunny's Snowfall

Hi girls, today I have another Bo Bunny layout to share with you. Every time Bo Bunny comes with new releases, I'm sure it can't get any better any more...but everytime I think so, Bo Bunny outdo themsleves once again. Their new Snowfall collection is truly gorgeous! Beautful colours, pretty snowflakes and the best part of all...the papers have glitters all over them! (and the glitter also stays on the paper, LOL!) Today we're focusing on this beautiful collection at the Bo Bunny blog. Here's my first layout with this line and there are definitely many more to come! On the photo is our 'tough little man' Paco, being pretty sure that no one will notice him in the white snow;)

Hoi hoi, vandaag heb ik wederom een Bo Bunny layout te laten zien. Deze is gemaakt met één van de nieuwe collecties: Snowfall. Elke keer dat Bo Bunny nieuwe lijnen uitbrengt, ben ik er zeker van dat dat mijn ultieme favorieten zijn...en dan komen er weer nieuwe lijnen, die nóg mooier zijn. Zo is ook het geval bij deze prachtige winterse serie. Ik ben vooral als een blok gevallen voor de mooie glitters. En het mooie is: de glitter blijft ook óp het papier zitten, haha! De post van vandaag op het Bo Bunny blog zet deze prachtige lijn in de spotlights. Hierbij mijn eerste layout met Snowfall. Maar ik weet zeker dat er nog vele zullen volgen. Op de foto staat onze kleine, stoere man...hij was er zo stellig van overtuigd dat niemand hem zou zien in de witte sneeuw;)
 Bo Bunny Supply List:
Patterned Paper: Blizzard, Chill, Drift, Words / Snowfall
Chipboard: Snowfall 12 x 12, Snowfall Layered Chipboard
Rub-Ons: Snowfall
Jewels: Snowfall


Thank you for taking a peek! And I just wanted to wish all US gals a wonderful Thanksgiving Day!

Bedankt dat je weer een kijkje kwam nemen! Geniet van deze woensdagavond!:)

26 opmerkingen:

  1. prachtig
    ik heb ook een witte poes
    zij heet nova.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, this one is sooo sweet! Layout and the little one :)
    Thank you so much for all nice comments about my layouts, it was so great to see them! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh die is prachtig Romy !! Wat een mooie kleuren zijn dit ! Echte winterse sfeer !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige layout!! En ik geloof dat ik ook gevallen ben voor dit prachtige glitterpapier nu ik het hier gezien heb. Hoe gaat het met je?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie layout en gave foto. Blijft raar dat ik op iemand anders zijn blog foto's zie die sprekend op mijn eigen poes Nova lijken. Blijkbaar een toepasselijke naam aangezien Janine ook een witte poes die Nova heet heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige winterse layout!
    En wat past jullie witte poes mooi in dat plaatje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amazing page Romy! Your design is fabulous and that photo is adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Luv all ur gorgeous layers Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow,super mooi Romy,wat een super mooie kleuren!!Heel mooi gemaakt!!
    Fijne dag.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt weer een hele mooie lo zeg!!! Het is zeker mooi papier en ook niet geheel onbelangrijk dat de glittertjes erop blijven zitten! :D

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh i love love love this.. my fav color is blue, and this shade is stunning.. i love the photo... and all the embellies.. the bling.. another wonderfully designed layout.. my new fav i think!! hope things are going great for you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow wat een beauty! maar tis ook zulks mooi papier!! jammer dat het zo stinkt hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dat is één en al winter!!! Heel mooi! Ik vind de put zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een prachtige layout. Zo mooi dat blauw, met die witte kat, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wowww Romy,Wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige layout geworden romy met al die kleuren blauw.. xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Another beautfiul page, love all the tones of blue and such a fab photo, he is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful layout, Romy! The papers are like glittered paradise!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi gemaakt hoor

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WAUWWW ik denk dat dit wel een van de mooiste lo´s is van Paco!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Simply stunning Romy! Gorgeous papers, love the little wishing well and your photo is perfect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh weer zo'n mooie!!! Je kan er wat van hoor! en ja die papierlijn is geweldig .. ik ga m ook eens zoeken! en die foto is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!