Pages Of My Blog

20 november 2011

Place To Be

Two posts in a weekend, that seems to be a personal record, LOL! Today I worked on this card for the My Mind's Eye card sketch challenge. I had so much fun working with these gorgeous Lost & Found papers, which I got from Simpel Scrappen.

Twee posts in één weekend...dat is voor de laatste tijd bijna een persoonlijk record;) Vandaag heb ik aan deze kaart gewerkt voor de MME kaartenchallenge. Ik heb weer eens mijn roze bril op gezet en er deze kaart mee gemaakt. Het papier komt uit de prachtige Lost & Found collectie, die (nog deels) verkrijgbaar is bij Simpel Scrappen.
The extra assignment was to incorporate some brown in your card too. I still had a few left-overs from the previous L&F collections laying around and thought this card would be a good opportunity to use up some of them.

De opdracht bestond niet alleen uit een sketch, maar ook uit een kleurenopdracht: je kaart moest in ieder geval een beetje bruin bevatten. De Lost & Found lijn van vorig jaar bestond uit een aantal bruine vellen, waarvan ik nog een aantal restjes had liggen. Die heb ik gebruikt voor de achtergrond en de vlindertjes op mijn kaart.


Thank you so much for your visit! I can't put into words how much it means to me that you always take the time to stop by:)

Heel erg bedankt weer voor jullie bezoekje! Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe leuk ik het vind dat jullie de tijd nemen om langs te komen:)

21 opmerkingen:

  1. Beautiful card using the shades of pink and brown!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a gorgeous, gorgeous card, Romy!!! I love the pink and brown combo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card! I love pink and brown together.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super leuke kaart, lekker hoor dat roze!!!!

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. effu gauw voor ik de stekker eruit trek..hiihii,gaaf kaartje weer Romy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card Romy I love the pink and brown together, gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt hoor

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is gááf!! Wat een supermooi kaartje, geweldige kleuren &superpapier :)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje, heerlijk dat rose, ben ik dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje weer Romy, blijf dat papier zo mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt en super leuk al dat roze!

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Romy wat een prachtige kaart !! Vind die vogeltjes er zo lief bij !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Romy,mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HI.. what a gorgeous card.. i love the colors and papers.. the bow with the pearl heart on it is divine!! love this!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. omGOSH, Romy, this is absolutely gorgeous!! Love those birdies sitting on the ribbon/string!! Amazingly beautifu ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, hoi,
    Wat een heerlijke kaart! Ben gek op roze! En deze lijn ligt mij dan ook zeer!
    Trek het je niet aan, Romy! Je doet het heel goed met 2 posts per week! Ik kom (zo lijkt het wel) nergens meer aan toe!
    Pfff.....dan ga ik nu maar eens aan het werk, ha, ha.
    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!