Pages Of My Blog

10 mei 2013

Limited *New Bo Bunny Anthem*

Lately I have seen so many scrapbookers doing the most amazing things with mixed media: mists, inks, stamps. I really love the look of it, but I hardly dare to use them myself. I'm always afraid I would mess up my pages with them. But today we are doing a style swap on the Bo Bunny blog and I challenged myself to just let go and 'go messy'. I used the new texture stamps to create my background and also applied gesso to it for some added texture. The papers are from the brand new Anthem collection. 

De laatste tijd heb ik de meest geweldige creaties voorbij zien komen met mixed media: prachtige glimmer mist creaties, mooi stempelwerk... Ik vind het er altijd zo mooi uitzien, maar ben zelf nog steeds bang dat ik mijn werk 'verpest' en houd me daarom vaak een beetje in. Maar vandaag was de opdracht voor het Bo Bunny blog om een andere stijl te kiezen dan je eigen stijl. Ik besloot om eens niet zo bang te zijn en met stempels, inkt en gesso een mooie achtergrond te creëren. Met het prachtige 'Anthem' papier en de nieuwe achtergrondstempels van Bo Bunny maakte ik deze lay-out.


Bo Bunny supply list:
Patterned paper: Celebration, Country, History, Legacy/ Anthem
6 x 6 paper pad: Anthem
Stickers: Anthem Combo Sticker
Chipboard: Anthem Layered Chipboard Stickers, Anthem 12 x 12 Chipboard
Brads: Anthem
Notewothy: Anthem
Stamps: Distressed Textures Stamps


I think my title might rise some questions. The reason I titled my lay-out 'Limited' is because this photo of my brother is definitely a 'limited edition'. My brother would do everything to not have his photo taken. Thus, this spontaneous photo of him is a very rare one.

Mijn titel roept misschien wat vraagtekens op ;) De reden dat ik voor 'Limited' heb gekozen, is omdat deze foto van mijn broertje echt een 'limited edition' is. Joeri doet alles om maar niet op de foto te hoeven. Met deze spontane foto van hem moest ik het volgens hem maar weer een jaar doen ;) 


Have a wonderful weekend!

Bedankt voor je bezoekje en een heel fijn weekend!

15 opmerkingen:

  1. Volgens mij ben je helemaal geslaagd in de opdracht. Deze stijl is heel anders dan we van je gewend zijn maar toch zit er wel wat van jou in. Vooral de kleuren combinatie geeft het geheel een warm gevoel. Wat ik wel veel terug zie in jouw layouts.
    Top!
    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really love your stamping and gesso on the background! Wonderful layout as always.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This looks fabulous romy! and your hint of mist looks wonderful.. and yes some scrappers are so amazing with the mixed media they use.. beautiful layout!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Romy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. When someone writes an piece of writing he/she retains the
    idea of a user in his/her brain that how a user
    can know it. So that's why this piece of writing is amazing. Thanks!

    My homepage - whitehat seo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw cool lootje heb je gemaakt effe weer wat anders...great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk gedaan! en inderdaad anders dan anders, maar wel hartstikke gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super layout heb je gemaakt! Erg leuk dat je eens wat anders hebt gemaakt. Afgelopen weekend heb ik net deze lijn gekocht, leuk om er een voorbeeld van te zien:) ~Liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi! I know this is kinda off topic however I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa?
    My website addresses a lot of the same subjects as yours and I think we could greatly benefit from each other.
    If you are interested feel free to send me an e-mail. I look forward to hearing from you!

    Great blog by the way!

    Feel free to visit my website; http://fmf.bigpi.biysk.ru/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat mag je dus best gewoon vaker doen..
    Het is een prachtige layout...

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You worked magic with these papers, just gorgeous Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful boy page!! love how you worked these colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooh love the pops of red and as always when you create them, a fabulous boy page! hugs,

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!